4 Maj! Då har jag Teori & Uppkörning (Help)
Japp, 4 Maj blir antingen en skit bra dag eller bara en skit dag.. Nu nästa vecka och veckan efter ska jag på intensiv kurs i Karlsborg, där ska jag köra och rå plugga varenda dag, mån-tors, nån annan som varit där? Isåfall, var det bra? Jag pluggar som satan varenda dag, så jag kan det mesta, använder även Bonniers Trafikskola, nån annan som använt sig av det? Liknar teoriprovet där det riktiga provet?? Jag har bara kört ett par timmar, har inte haft någon att övningsköra med förrän nu på sistonde, men jag kör hyffsat bra ändå tycker jag, men det blir bra att kunna köra med en trafikskola också innan uppkörningen! Ge mig gärna lite tips om vad man får göra på uppkörningen också! Tack!
tycker personligen teori provet var way mycket lättare än bonniers skitskola, dom har gjort det väldigt komplicerat just för att det ska gå bra på provet så om du är säker på den kommer det inte vara några problem. dom tar bara ett urplock av kriterierna så det är väldigt olika för alla vad man får göra
Ok damn va skönt att höra! Jag klarar den ganska lätt, har även hållt på med ett program som heter "Körkortsteorin 2009" Vet inte om du har testat den också? Har också gjort ett par som jag har hittat på nätet. Okej, så du menar att man inte får frågor om allt möjligt som i Bonniers? Jag SUGER på det där med stopp sträckorna, det är nog det ända jag tycker är jävligt svårt.
tyckte teoriprovet var svårt, kuggade första gången med 1 ller 2 p. uppkörningen gick bra, klarade den på första. när du kör upp får du bara tänka på att ha god uppsikt och planera din körning så att de upplever dig som säker i trafiken.