Var i Riksgränsen i vintras. Var tvärpackad och trött på krogen där, så tog nyckeln till hotellrummet av en polare tidigt på kvällen och gick för att lägga mig. Sen minns jag ärligt talat inte mycket mer än att jag helt plötsligt står naken i hotellkorridoren och bankar på vår hotelldörr då nån jävel låst mig ute. Efter en stund kommer en en norrman som tycker att där kan jag ju inte stå med löken i vädret, så han plockar med mig på partaj i deras hotellrum. Väl där får jag en handduk att vira runt kroppen och mer mjöd i magen. Hängde med dem ett tag innan jag gick tillbaka till rummet för att se om vem det nu var hade låst upp dörren. Yep, dörren var öppen och rummet tomt, nyckeln låg på bordet. Det fula var att polarna jag delade rum med stannade kvar uppe på krogen när jag gick ner på rummet och ingen av dem säger sig veta nånting om det här. Och på morgonen när vi skulle checka ut hittade jag inte mina kalsonger. Dom var inte i rummet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.