I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Din bästa streakning

Övrigt - Blandat

2010-04-17 23:52

Din bästa streakning

I anledning av att jag som del av avslutningsshowen på årets stora skolbal visade mig naken under sjungandet av "the sauna song" (four sweaty men) så undrar jag:

Vad var din bästa streakning? När visade du dig naken för publik, hur kändes det och hur blev det taget emot?
Sist men inte minst så vill jag också att ni berättar för Whoa varför i helvete ni fick för er att göra något så dumt?

mera msz!

2010-04-18 01:03
jag har kört "ballongdansen" med resterande manliga kollegor på en firmafest.. gills det?
work some magic

2010-04-18 02:37
När jag går i sängs med en brud måste nog vara den bästa, fick reda på det dagen efter. Annars har det varit skinnydipping i isvak, ruggigt jävla kallt när jag tänker tillbaka på det!

2010-04-18 08:19
Jag och ett par polare var sisådär fulla hos mig för typ 2år sen, då drog ett gäng på typ 10pers ut och streakade runt huset, typ klockan 00 på en fredag kväll. Varav en klättrade upp i en lyktstolpe naken, jag har detta på film :P
Follow the dao, right about....NOW!

2010-04-18 08:54
Var i Riksgränsen i vintras. Var tvärpackad och trött på krogen där, så tog nyckeln till hotellrummet av en polare tidigt på kvällen och gick för att lägga mig. Sen minns jag ärligt talat inte mycket mer än att jag helt plötsligt står naken i hotellkorridoren och bankar på vår hotelldörr då nån jävel låst mig ute. Efter en stund kommer en en norrman som tycker att där kan jag ju inte stå med löken i vädret, så han plockar med mig på partaj i deras hotellrum. Väl där får jag en handduk att vira runt kroppen och mer mjöd i magen. Hängde med dem ett tag innan jag gick tillbaka till rummet för att se om vem det nu var hade låst upp dörren. Yep, dörren var öppen och rummet tomt, nyckeln låg på bordet. Det fula var att polarna jag delade rum med stannade kvar uppe på krogen när jag gick ner på rummet och ingen av dem säger sig veta nånting om det här. Och på morgonen när vi skulle checka ut hittade jag inte mina kalsonger. Dom var inte i rummet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-18 11:02
Det finns ju få så befriande saker som att springa ut ur bastun näck, för att sedan gå en promenad när man ändå är ute, när man bastar har man ändå en ursäkt.

"SHIT, du är ju naken!"
"badar bastu"
"jaha dåså"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-18 13:41
haha ^^

jo.. körde en streak i plugget med klassen runt "ljusgården" o gormade otydbara skrikljud :)

inget jag är sådär vansinnigt stolt över i dagens läge =O
RATED R!

2010-04-18 15:49
eh.. 200 meter gata i thailand när det var hur mycket folk som helst, för att sedan springa ner i havet, vi var 6 grabbar. Inte för att vi tänkte på det då, men snuten där är väl inte softa med sånt direkt..

2010-04-18 17:39
det bästa var nog när jag sprang över Djurgårdsbron i Stockholm fram och tillbaka endast iförd trosor. det är nog min bästa streaking, speciellt med tanke på att vi blev uppraggade av brandmän i tjänst, hehe.

2010-04-18 18:39
det bästa var nog när jag sprang över Djurgårdsbron i Stockholm fram och tillbaka endast iförd trosor. det är nog min bästa streaking, speciellt med tanke på att vi blev uppraggade av brandmän i tjänst, hehe.

Nu blandar du nog ihop verkligheten med dålig svensk porr va?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-04-18 19:09
candide

nepp.

inte direkt så att dom stängde av larm-grejen, gick ut och snackade med mig. men de tutade och vinkade och körde vidare.

2010-04-19 11:16
när jag klev ner i köket hemma hos mitt ex, ovetandes om att hennes morsa var hemma och morgonpigg.
Där stod jag med mitt morgonbånge.
"Hej, Fabbe heter jag."
"Jaha...Hej hej."
Groupie

2010-04-19 11:38
Min polare lurade i mig på fyllan att "visa kuken som leg" för att jag "skulle få ett helrör då".. Dum som jag var så gjorde jag det. Det slutade med att "jag i alla fall fick träffa mycket folk" eftersom jag fick ställa mig sist i kön 5 gånger innan jag blev insläppt av samma vakt igen hehe..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator

2010-04-19 11:48
Fick du helröret?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Groupie

2010-04-19 12:32
såklart inte.. :(
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator

2010-04-19 16:41
När jag var Örebro för några år sedan fick min polare för sig att springa naken. Det var isigt och halt och han fick upp en ganska bra fart i en nerförsbacke tills han halkade och slicade upp insidan av ena skinkan på skaren. Det var en obehaglig syn att se sin polare naken med blod sipprandes ner för insidan låret.

Resten av kvällen spenderades på sjukan där han flörtade stenhårt med sjuksköterskan som sydde ihop hans bakdel. Några välplacerade stygn och en alvedon så var han så gott som ny igen.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2010-04-19 18:16
@Lepra:
Hahah!

2010-04-24 18:48
Lepra överdriv inte nu, det var faktiskt bara 4 gånger du fick gå och ställa dig sist i kön igen. jag betalade faktiskt min del av vadet, eller har du glömt dom där 10 st 6orna lakrits shotsen?

2010-04-25 17:35
Var på väg hem från en fest med en polare för ett gäng år sen. Det spöregnade ute och som pricken över i så halkade jag i gräset och vurpade rakt ner i en stor vattenpöl. Ungefär där tänkte vi FUCK IT! och gjorde oss av med kläderna och kutade in till stan (Umeå). Väl där drog vi ett ärevarv genom stadens centrala delar och gjorde bl.a ett bejublat framträdande framför en fullsmockad krogkö. Det var en jävligt skön vändning på vad som annars hade varit ett ruttet slut på kvällen...

Producent

2010-04-25 17:57
pics or did it happen?