I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Queer like whoa!

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2010-04-21 23:56

Queer like whoa!

Hur många här på whoa är öppet homo/bi? Funderade lite och kom underfund med att procentantalet på hbt-personer på Whoa inte verkar vara jättehögt. Men jag kan ju ha fel?

Personligen har jag aldrig känt ett behov av att komma ut med min bisexualitet, har inte sett det som en big deal och tycker inte att det säger särskilt mycket om ens personlighet. Men för ett år sedan blev jag otroligt olyckligt förälskad i en tjej, och eftersom jag pratar med mina föräldrar om det mesta så berättade jag det för dem. En ganska odramatisk historia. Har den senaste tiden läst en hel del i mina gamla dagböcker och sett att jag mellan raderna ofta försökte trycka bort det faktum att jag innerst inne visste vilken sexuell läggning jag har, vilket gör mig lite olycklig. Jag önskar att jag hade vågat se mig själv för den jag är tidigare. Därför känns det extra viktigt för mig nu att vara öppen med det.

Om du är homo/bi hade det varit intressant att höra din komma-ut-historia. Kanske har du ingen, isåfall varför?

http://matildaberggrens.blogg.se