I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skaffa nytt visa?

Övrigt - Blandat

   

2010-04-24 06:39

Skaffa nytt visa?

Hade tidigare något kort från nordea men det blev indraget för en sisådär 6 månader sen, anledningen till att det blev indraget var för att det aldrig kom in cash på det så till slut stängde dom av skiten och maskinen käkade det när jag skulle kolla saldo.

Fick nått brev också om betalning etc men det kom bara ett så tänkte kolla vad som gäller nu. Kan jag gå till nordea och försöka ansöka om nytt kort eller är det kört där?
Anledningen till att jag frågar här först är för att jag sist stod i kö i cirka 55minuter för att sen bemötas av en sur kärring i 45års åldern (Det gällde en annan grej dock) Och det pallar jag fan inte.

Finns det annars nån bättre bank man kan spana in? enda som gäller är ju att kortet ska funka på Ryanairs hemsida annars är jag buttfucked :)

Yes jag är okunnig när det gäller bank prylar

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot