I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fadderbarn?

Övrigt - Blandat

2010-04-28 01:32

Fadderbarn?

Jag funderar på att bli fadderbarn och jag vill veta att pengarna går till människan och inte till några andra horungar, jag vet att man kan få kort, brev osv men kan man lita på sånt ? vad kan ni rekomendera?

BAHA!

2010-04-28 01:38
"inget raderar en skandinavs samvetskval
som en slant om dan till ett afrikanskt fadderbarn"

Möjligheten är väl att delar av det du skickar faktiskt kommer fram, personligen tror jag att det antagligen kommer sponsra nån tjock gubbes whiskeysamling
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-04-28 02:18
Jag funderar på att bli fadderbarn

jag funderade också på det ett tag, men så visade det sig att det typ inte finns nått intresse bland faddrar för skäggiga skandinaviska män i tjugoårsåldern ;)

kolla:

barnfonden
http://www.barnfonden.se/bli_fadder/fragor_och_svar.html#anvands_fadderbidragen

har för mig att dom ska va rätt bra iaf

//Yde - dock längesen ja jobba me sånt här
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-04-28 02:27
Jag hade förut med SOS barnbyar.
Fick kort på flickan och lite bakgrund om henne, vart hon bodde och sånt du vet.
Så det kan jag rekommendera, dem sa att man skulle få brev från henne och teckningar och sånt krafs du vet.
Men jag blev arbetslös och var tvungen att säga upp det efter några månader, men den kan jag rekommendera som sagt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.