I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Starkt bländande vitt ljus överallt???

Övrigt - Blandat

   

2010-05-21 15:28

Starkt bländande vitt ljus överallt???

Kul topic va? Jag har berättat för massor av polare om att när jag var lite yngre runt 14-15 år så var jag och 2 polare ute i byn som vi bodde i då!
Det var en varm solig sommardag och vi gick bara runt och hade tråkigt på sommarlovet. Vi gick alla en bit ifrån varandra ca 20 meter och helt plötsligt blir allt totalt vitt i typ 2 sekunder och man ser alltså ingenting, förutom att allt är vitt som när man blundar fast helt vitt!
kommer inte ihåg om det lät något eller om man inte hörde något men iaf ingen av dom jag berättat tror på detta och har inte brytt sig typ.
Men nu för ett tag sedan träffade jag en av dom som var med den dagen och jag frågade honom om han kan komma ihåg nått och jag lät han säga vad han kom ihåg och det var exakt samma sak och då frågade jag den sista killen som var med nu för någon dag sedan och han kom också ihåg det hur väl som helst
och jag kan fan inte komma på någon förklaring till detta?
Så om någon har någon kul fundering eller har upplevt något liknande så berätta!

ska tillägga att vi har helt nyktra och det var inga andra människor runtomkring då detta var mer på landet i en by och inte heller några droger inblandade!

 www.RekFoto.se