I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart borta ifrån whoa.nu i 3 år, vad har jag missat?

Övrigt - Blandat

2010-06-06 16:32

Vart borta ifrån whoa.nu i 3 år, vad har jag missat?

vad för stora whoa.nu happings har jag missat?
vilka har gift sig, vilka har blivit bannad, vilka har kommit tillbaka, hur många kommer ihåg mig? vilka e nya admins, vilka admins har lämnat osv?

Hej

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2010-06-06 16:36
Jag kommer ihåg dig!
Louder är inte admin längre, av någon anledning
Follow the dao, right about....NOW!
Redaktionschef

2010-06-06 16:37
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-06-06 16:42
Fuzz P22: dig kommer jag ihåg med. jasså vad har hänt med honom då?

Oracle P27: eran blogg har jag sett den e grym, whoa levererar alltid tung skit
- Gôr-many.

2010-06-06 16:46
Tekone: Han har blivit dödlig vad jag vet.

Kommer du ihåg Turkish_raki? eller vafan hon hette. Hon har gift sig och flyttat till marocko för att möjligtvis bli självmordsbombare(?).

Vafan har du gjort dom senaste åren?

2010-06-06 16:50
Fuzz: haha Turkish_raki kommer jag ihåg, haha asså en nu lögn ifrån henne?

nä jag har bara chillat å levt livet, försvann ifrån whoa för jag kände de tog för mycket tid av mitt liv, men nu e jag back tror jag haha
- Gôr-many.

2010-06-06 16:51
Tekone: Lögn vet jag inte, hon visade faktiskt bilder från sitt hem i marocko O_o å andra sidan om dom var hennes vetefan.

Låter som en bra grej, är inte så jävla aktiv längre själv, det är en ny generation whoaiter som sitter inne hela sommaren och följer (tråkigare) trådar ^^

2010-06-06 17:00
är de samma folk som håller på med natttrådarna då?
- Gôr-many.

2010-06-06 17:02
Jag minns dig! Hmm, är inte bara Louder som slutat vara admin, utan också Daviden (om ni minns honom?)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-06 17:08
yes daviden, varför slutade han för? han var juh en skön typ.

Krossad_anka dig komemr man ihåg med :)
- Gôr-many.
Producent

2010-06-06 17:27
inte ett skit...förutom att whoa inte e lika roligt nå mer
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-06-06 17:31
Jag kommer ihåg dig men har aldrig varit en stor skribent här så du kommer säkert inte ihåg mig.
Har förövrigt också varit borta ett tag. Så kommer följa den här tråden för att stilla min nyfikenhet.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2010-06-06 17:40
Louder var väl dessutom den hittills ända på whoa som fått byta användarnamn? Han hette väl whatone innan, kan vara värt att nämna för någon som varit borta i tre år. Om man kommer ihåg whatone, men inte louder.

Jag kommer ihåg dig och jag har gift mig.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Producent

2010-06-06 18:11
wtf ?

2010-06-06 18:58
Jag kommer ihåg dig! :)
JP & misery_chick (eller hur det stavas) har gift sig, om du hade missat det.

sen har jag inget mer att komma med.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-06-06 19:09
candide P27
Eftersom Louder var en av skaparna så tror jag han hade makten att bestämma det ;)

2010-06-06 19:18
Jag lämnade min plats för jag tröttnade på att slänga pärlor till svin.

Jag är inte en av skaparna och jag är inte heller den enda som fått byta namn men jag var ju rätt aktiv så det märktes väl mest på mig.

Välkommen tillbaka, Mitch

/whatone

2010-06-06 19:20
Dessutom är varken Midas eller Dryice kvar som admins heller.

2010-06-06 19:22
Ah, då kom jag ihåg fel, vilka var det som var skaparna nu igen?

2010-06-06 19:22
daviden <3

2010-06-06 19:23
Howser och Stuck.

2010-06-06 19:24
jaquil: känner igen dig med.

candide: kommer ihåg whatone, grattis på giftemålet.

*..emelie..* : kommer ihåg dig med :) JP & misery_chick var inte dom alltid meant to be?
- Gôr-many.

2010-06-06 19:24
Eftersom Louder var en av skaparna så tror jag han hade makten att bestämma det ;)

Ha! Know your whoa!

Hur mycket tid tar det att vara Admin?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-06-06 19:26
Louder: shoo man, hur e läget?

yeah Howser å stuck är skaparna, sen kan man lägga till nicke å fredrik som delskaparna efter som de var skaparna av svu :)
- Gôr-many.

2010-06-06 19:27
Candide, det är individuellt. Jag hade mycket fritid och spenderade väl (när man ser tillbaka på det) för mycket tid här.

2010-06-06 19:36
howser o stuck... som liten plutt whoait trodde jag de var slang för admin och webmaster typ...

kommer ihåg dig, välkommen tillbaka.

vad som hänt? va jag tycker har hänt då: de har väl börjat hänga en del SD:are som sprider smyg propaganda här. folk har blivit lite mer paranoida och anklagar gärna andra för att vara rassar... politik forumet, som jag har för mig du hängde i en del, somnar stilla in och kommer väl snart dö helt.
de känns som att de e lite generationsskifte, endel nya små whoaiter tittar fram och namn som iaf jag känner igen kommer mest upp i "minns du när..." trådar, och i de guldtrådar som med stora mellanrum dyker upp.

äldre generationen har fler andra saker att göra(inkorrekt svenska? språkpoliserna är helt utdöda) och hetsar inte upp sig av småsaker längre, dvs mindre eldiga diskussioner och mer sällan som folk loggar in( alla lurkar oinloggade o kollar om de hänt nått som e tillräckligt uppseendeväckande för att bry sig om.. vilket de sällan är).

2010-06-06 19:38
whatone
varför böt du för? har itne fattat de e du, och desto färre namn man känner igen desto mindre familjärt å tråkigare blir det:(

2010-06-06 19:44
Jag skaffade mitt konto när jag var 15 och då kändes det fräckt att sporta sitt klotternamn...
Not so much när man är över 20.

2010-06-06 19:47
känner mig som en förklädd svenne bakom mitt :) "jag" på kinesiska, eller japanska.. kommer inte ihåg. var tufft när jag var liten, nu känner jag mig mest sneaky när jag loggar in.

2010-06-06 19:57
Louder,

då slutar man klottra, och slipper således problemet med att byta namn! :)
cry me a river!
--> thcrew

2010-06-06 20:07
Det är fler användare nu? haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-06 20:07
Jag kommer också ihåg dig :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2010-06-06 20:09
aww vad söta ni e.. haha
mama said knock you out

2010-06-06 21:11
Jag har inte kunnat tänka på afro under många år utan att "TeKoNe från whoa" kommer på tanken :S
^ Smart sagt.

2010-06-06 22:19
3 år har du väl inte varit borta? Senast jag var aktiv på whoa hängde du här, och 3 år har det väl inte gått?
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2010-06-06 23:14
Att whoa har infiltrerats a Sverigedemokraterna
Twang System fi de werl

2010-06-06 23:28
Jag kommer fasiken också ihåg!

Toastare

2010-06-07 00:05
Välkommen tillbaka! Var sjukt längesen..

Jag är inte admin längre jag heller.. och bor numera i stockholm och ska bli lokförare! Håller du fortet i Kortedala?
Jag skyller allt på Emma!
Poet

2010-06-07 00:34
Yeah, jävla massa SD'are här inne nowdays...
At the gates of Eternity...

2010-06-07 01:07
Välkommen tillbaka, Mitch

Vad fan, heter du Mitch? Trodde jag var den ända i Sverige, nice! Känner igen nicket smått.
Don't!

2010-06-07 03:05
Tekone kommer man ihåg :) Välkommen tillbaks
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-06-07 06:19
Känner igen dom flesta här. Jag är en sån här stalker som vart med sedan svu tiden och sitter bara och läser i forumet men skriver aldrig nåt.

Vad har hänt på whoa? Ja, tycker stämningen är lite annorlunda nu. Det roliga kaoset som fanns förut verkar ha försvunnit och forumet verkar relativt uppstyrt nowadays. Folk kanske har blivit äldre här. Välkommen tillbaka.
SUCK SHAFT

2010-06-07 08:49
Louder är inte admin längre, av någon anledning

Louder var inte heller admin för 3 år sen så :)
Look with your own eyes - See with your own mind

2010-06-07 09:18
Välkommen tillbaka tekone!

BountyBoo är inte heller admin längre om du missat det förresten.

Vi hänger fortfarande i nattrådarna plus ett gäng nya & några gamla, nattrådarna har precis kommit igång igen, dom var nästan helt döda jättelänge.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-06-07 09:48
Jag måste förresten ge tummen ner för att kaoset har försvunnit, övernitiska admins/mods och tråkigare användare? kanske.

GANGTAPES, BANNA MIG DÅ JAG SA DET :P

2010-06-07 10:05
Jag tror jag missat 5 år....
New job. New Life. Good life

2010-06-07 10:40
hahahheheheheh, hej igen

2010-06-07 13:04
hahah ja lite mindre kaos nu än förr var det, minns när jag blev bannad för att ha startat chattar i folks gästböcker, ganska roande :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-06-07 14:04
Har du inte loggat in på tre år så har det inte hänt något med funktionen som ska ta bort inaktiva konton i alla fall. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Redaktionen

2010-06-07 14:15
va?? är inte bountyboo admin längre??

libertáááád
namaste

2010-06-07 14:22
Watakushi: hehe aight låter både bra å dåligt, ahh har whoa fått någon form av anonym funktion? känner igen dig med :)

mellon: Jasså flera människor, ok e de bättre eller sämre?

EPF : känner igen dig med :)

Poker_face: Hahahaha bästa idag :) jag e definitionen av afro, slå upp afro i ordboken å en bild på mig kommer ni se :P

Hock : Gissade på tre år, känns som de har gått så lång tid typ..

Dj_Paco : hehe asså nice att dom åxo börjar gilla hiphop :P

Frozen: känner igen dig med, du var la mod typ samtidigt som jag?

BountyBoo Vaaa? har du flyttat å inte sagt till mig jag som har dragit en gång i veckan till bellevu å ollat ditt fönster nu juh :( hehe skämt å sido.
asså du skall inte bli lärare längre?

BC99: haha vi får la skrämma ut dom här ifrån då...

Mitchy yes jag hater mitch, jag e originalet :P

doggson även dig kommer jag ihåg, å tackar för välkommet.

Busk dig känner jag tyvärr inte igen så du måste vara en riktigt anonym djävel :P

d-beck yes såg de igår att BB inte är admin längre, jasså natttrådarna is still kvar får la kanske joina en inatt för old times hahah.
- Gôr-many.