I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snabba cash.

Övrigt - Blandat

2010-06-08 20:36

Snabba cash.

Jag vill fixa 6000 innan den 11 juli, gör nästan vad som helst, any ideas?

Spekulera gärna om varför jag behöver dom, bara det kommer lite kreativa tips.

Dysläktikär

2012-03-13 11:58
trainkill

Vaaaa 400 spänn i timmen? I genomsnitt?? :O
Finns det någon gatumusiker här? hur mkt fick du/ni in per timme???
FUN LIGHT!!<br>
Toastare

2012-03-13 14:24
Gå runt på tunnelbanan och säg att din 6åriga dotter, i ett valfritt land, har aids och att dem får gärna ge en slant till hjälp!

Sellish, rättning...

Genom organiserad människohandel tar du hit lite folk från Öst, genom att säga att du tagit dem till Sverige och att de genom det är skyldig dig pengar så har du dem runt ditt lillfinger. Givetvis hotar du att något kommer hända dem eller deras familj i hemlandet om de försöker fly. Handikappade eller mammor med barn ger mest pengar. Sen låter du dem sitta på gatan eller gå runt i tunnelbanan och tigga. Antingen med nån förtryckt lapp som säger att deras barn är sjukt eller lär du dem en låt på fiol. Dessa låter du sen arbeta flera timmar om dagen, då och då besöker du dem och hotar dem och hämtar upp de pengar de tjänat. Flickor är också bra, de kan du låsa in i nån lägenhet på dagen och låta sälja sex på kvällar/nätter.
När sen polisen börjar besvära dig så byt land.

...eller?
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2012-03-13 14:26
trainkill, man kan anmäla sig till kliniska tester som det heter. Görs i Lund, Göteborg och Stockholm bland annat. De vill helst ha män (eller ej fertila kvinnor) som inte röker och är friska. Man kan få en rätt bra ersättning. En vän till mig var med i en sovstudie under en vecka och var inlagd på sjukhus. Han fick 20.000kr för det.
Jag skyller allt på Emma!

2012-03-13 14:34
6000kr till 11 juli låter inte direkt som snabba cash
It's not a cap, it's a flag

2012-03-13 15:49
Har ett gäng polare som stod på gågatan i Malmö en sommardag och spelade musik. Plötsligt kommer en kille och slänger ner en bunt rödingar och går därifrån. Sex tusen spänn fick dom efter att ha spelat i tio minuter. Schysst timlön :)

Finns väl en hel del människor som lever på detta. Man behöver ju bara "jobba" ett par månader om året. Vinterhalvåret spenderar man på varmare breddgrader.
Walking the street of dreams

2012-03-18 16:55
Logga in på Whoa -> Fråga om hur kan tjäna pengar.

1 steg närmare drömmen.

Battlerappare

2012-03-18 18:55
Det är väll lagligt att sälja/köpa om man spelar in de eller är det Magnus Betnér säger falskt...

Battlerappare

2012-03-18 18:56
Ahhhh sin kropp då asså

2012-05-31 17:36
Det är 100% lagligt att sälja sin kropp för knull i Sverige, olagligt att köpa däremot
 LGTM
Rappare

2012-06-01 04:58
Bor du i sthlm har jag jobb åt dig, du tjänar definitivt mer än 6000kr också... Tar det via PM!
Tutilooooo
Rappare

2012-06-01 09:11
11/7-10 var för ganska snart exakt två år sedan.