I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Avslutningspresenter till 2 kvinnliga kollegor i 42-44 års åldern?

Övrigt - Blandat

   

2010-06-29 23:41

Avslutningspresenter till 2 kvinnliga kollegor i 42-44 års åldern?

Sitter och funderar på vad jag ska köpa för något till mina två kvinnliga kollegor.
Deras sista dag på detta arbete är nu på fredag (2/7).
Jag har jobbat tillsammans med de två i 4 månader och det har varit en väldigt lärorik och rolig tid. Jag tror inte jag hade klarat av det utan dem två. och nu känner jag att jag på något sätt vill visa min uppskattning mot dessa två människor.

Någon som har något tips på vad jag kan köpa?
Jag har funderat på att typ ge dem varsin korg med lite prylar i.
tex så har den ena pratat mycket om spa och att mörk choklad ska vara bra för hjärtat, sen att hon gillar jordgubbar osv.
Den andra har jag inte lyckats få ur riktigt vad för saker hon gillar.

Men hur som helst, då tänkte jag att man kanske kunde ha som ett "spa" tema/feel good prylar..
Jordgubbar, ananas, choklad, kanske någon vinflaska eller typ ansiktsmask tjosan. nå annat shit som man kan köpa på nått ställe typ som kicks eller nått. Har ju inte så väldans lång tid på mig och inte tillgång till så himla bra affärer (i och med att jag jobbar rätt mycke de här sista 3 dagarna).

Sen som avslutning så har jag suttit och fixat lite med typ som varsit brev till de här två damerna där jag som beskriver min tacksamhet och uppskattning. Den ena av de två har jag kommit in på väldigt djupa grejer och hon har varit som en hobbypsykolog lite för mig och jag i och med att jag till och från gett henne "a hard time" så skulle jag vilja avsluta med att verkligen få ner hur otroligt mycket jag uppskattat det hon gjort och sådär.. Målet är att få henne att bli rörd