Vilka kändisar känner du?
Skryt lite nu! :) Talangvinnaren 2008 zara larsson mamma är min mosters barndomskompis så hon var hemma hos mig i torsdags :P
Känner inga kändisar, löst bekant med eller snackat mkt med kanske men vad spelar det för roll? Det är egentligen bara vanliga människor? Vet om flera personer som gjort lika imponerande alster som de som är kända har gjort men pga kontakter, otur, resurser etc så är just de inte kända. Tycker hela den här kändisgrejen och hypen kring dem är lite konstig..
GAIA Jag tror inte TS syfte var att glorifiera kändisar och deras bekanta. Kul grej bara. Mitt närmaste möte med en superstar var för övrigt i new york när jag fika 3 bord bort från nicole kidman. Jag är väldigt alldaglig.
Producent
2010-07-03 20:01
Kusin med Nordman är jag iaf...det e väl det enda. Dock inte träffat men min chef har köpt 50 cent`s limousin vilket jag har provat o suttit i =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Redaktionen
2010-07-03 20:25
Om jag känt en kändis hade jag skämts över att skriva det här.
namaste
Kompis och kompis, Har efterfestat med en snubbe i hoffmaestro som jag hejar på när jag stöter på, gick i samma klass som Lill-babs barnbarn. Min syster är kompis med Lisbeth Åkerman (den snygga på rapport). Har varit hemma hos idol-Calles basist (HA). Största kändisen jag stött på är Al-Pacino, flygplatsen i philadelphia.
Just ja en kompis fes på Tommy Nilsson i smyg när jag var med också
..och träffat Dr Alban på Lidl i Hudiksvall
Producent
2010-07-03 22:32
Men dom känner du ju inte, vilket tråden gick ut på :s
..och träffat Dr Alban på Lidl i Hudiksvall Träffat eller sett
spakur! jag känner honom lite grann. men jag vet inte, kan man kalla honom kändis?
spakur! jag känner honom lite grann. men jag vet inte, kan man kalla honom kändis? Hade P:et varit ett H så, ja!
spakur! jag känner honom lite grann. men jag vet inte, kan man kalla honom kändis? varför skulle han inte va det?
kändis = person som aldrig träffat men folk endå vet vem det är/vad det den är känd för
Moderator
2010-07-04 13:50
Känner Janne som spelar gitarr i The Kristet Utseende väldigt bra sedan många år tillbaka. Sen tror jag det inte är nån fler haha ;D
//TW
Jag vet inte vilka jag känner men jag vet att Tupac känner en kändis, han känner mig!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Konstigt kände ju ändå majoriteten av de. känner janne som var med i bonde söker fru med
Agnes Carlsson (idol ni vet) gick i min spanska på gymnasiet och var ihop en kort period med min polare men jag kände henne aldrig. Min polare däremot fick vara med i se och hör på en liten notis. Han hade varit i sthlm och hälsat på Agnes efter vinsten i idol, någon hade sett dem ihop och tipsat se och hör. Min kompis är blond och har ett konstant leende på läpparna så det stod såhär typ:
Idol-Agnes kunde skådas på Drottninggatan i helgen ihop med en Kalles kaviar-liknande kille.
kuk - kunst und kultur
statesofmayhem Nicole Kidman såg man dagligen hemma i den sketna väst då hon spelade in en film här för massa år sen. Film i Väst ya know.
kuk - kunst und kultur
Eftersom folk nämner kändisar som de fikat i samma café som så tänker jag droppa gången då jag hälsade på en kompis som jobbade på en PAUL restaurang i San Fran. Vi båda lade enorma jävla snorloskor i en gratäng innan den skulle in i ugnen för gräddning och sedan serveras till Jenny McCarthy. Jag var väl 17 när det begav sig och skämdes rejält för det i flera år efteråt. Så otroligt dum och onödig grej, men man var ju smått efterbliven också. Min polare borde dock veta bättre då han var runt 21 då. Men nuförtiden så vet jag inte riktigt om jag ångrar det så jättemycket med tanke på hennes retarderade beteende då hon försöker tala om för föräldrar att inte vaccinera sina barn eftersom hon är bombsäker att det finns en koppling mellan det och autism . Tycker fortfarande det var riktigt dumt gjort men, eh, hon verkar ändå lika efterbliven idag som jag var vid just det tillfället. Vårat universum brukar jämna ut saker och ting.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Sellish, tror inte Tupac känner så många längre....
99problems - Jo då, han sitter med mig, Elvis & M.J o skrattar åt alla lättlurade stackare
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Känner dom flesta i svensk hip hop. Är så jävla trött på dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lasse Brandeby har satt sig på mig en gång. Jag räknar honom som en kompis. Han hade svettlökar under ärmarna på sin kavaj.
Redline!
Jag är pinsam nog att känna två storbloggare (inte tjejer som tur vad). Så länge man håller dem på jorden är de goa och härliga.
My heart lives in my vagina.
Th1ef han den fete som har gaybloggen.com då eller?
kuk - kunst und kultur
Näe det vet jag inte vem det är ens.
My heart lives in my vagina.
ett par rappare från malmö stockholm och göteborg sedan en känd motown producent i chicago
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.