Långtidsflanerande i Sydamerika. Tips sökes!

Övrigt - Blandat

Långtidsflanerande i Sydamerika. Tips sökes!

Ja, jag och min kära vän åker till Sydamerika i vinter och blir borta tills pengarna tar slut. Väldigt lösa planer, så om någon har ett "måste-tips" som vi kan fylla ut reseplanen med hade det varit kanon. Hon talar flytande spanska för övrigt.

Tack för mig

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Om ni missar Colombia, så är inte resan värd nånting. Sanna mina ord!

Annars borde du ta en titt på argentina, peru och om du glider till centralamerika: Honduras.
escuchela.. la ciudad respirando.. escuchela.. la ciudad respirando...
Tack för tipsen. Vad exakt var superspeciellt med colombia? Djungel, koks, städerna?
Djungeln, kulturen, människorna, stränderna, salsa, städerna.

Införskaffa en lonely planet, eller testa lonelyplanet.com och leta upp allt om colombia.

Lättare än att jag ska hjälpa dig här.

men missa inte

CABO DE LA VELA

PARQUE TAYRONA

GUATAPE (nära medellin)

införskaffa absolut inte lonely planet.
reste i sydamerika utan för ca 3år sedan. var nu även i kina nepal indien osv i ca 7månader utan, och klarade mig utmärkt. eftersom din polare snackar flytande spanska så kommer ni kunna hitta andra, kanske tråkigare, kanske roligare, ställen, men som inte har en miljard backpackers omkringrusande. sen är det klart att de ställen ni då väl åker till även finns med i lonely planet.
jag är glad att jag inte har haft lonely planet på mina resor. på tok för många
man träffar lever helt efter den.

jag säger Argentina. var inte till Colombia så vet inte.
men Tierra del Fuego och Patagonien. även södra Chile.
myspace.com/terrorificrekords myspace.com/anotherworldofbeasts myspace.com/miazlaserquest myspace.com/thetangomagicians
www.myspace.com/cosmicletters iiiindependent assfuck
Jag är bosatt i Chile, ta er förbi här finns mycket coolt att göra! Kan visa er Chiles topnotch ställen när det kommer till party. :) Vi glider Vip hela tiden
hör av er om ni kommer. Adda min msn om du vill jagvetvem@hotmail.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oneunder

..låter sjukt oseriös haha. Tack till er andra, skriver upp dessa saker för närmare undersökning, men Lonely planet blir det nog inget för oss.
statesofmayhem: Varför låter detsjukt oseriöst? :) Gav dig bara ett skönt erbjudande och det står kvar om du ångrar dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"topnotch" "vi glider vip" och din msn är jagvetvem@hotmail.com? ;)
Som du vill :) Men om du ändrar dig så har du min msn och det är hotmail.se inte hotmail.com
håller absolut inte med miaz. införskaffa en lonelyplanet, sen kan ni vara så hard core ni bara vill. men det skadar inte :) oftast vet inte ens locals om allt vackert som finns i deras länder, men lonelyplanet does.
tack, det är som du säger. Det skadar inte