Flyga billigt till Amsterdam

Övrigt - Blandat

Flyga billigt till Amsterdam

Hej, satt o slöpratade med en kompis om att vi kanske skulle ta en tur till amsterdam nu när båda har lite ledigt så vi tog tag i saken och började leta flyg.
Problemet är att flygen verkar orka kosta en hel del. Tycker ofta jag hör folk prata om flygningar runt femhundra och liknande. Har kollat runt lite och hittar inget i närheten ens.
Kan flyga från stockholm, göteborg och liknande och de datum som passar oss bäst är att åka iväg tisdag tionde augusti och hem fredag 13:e.
Någon kunnig vänlig själ där som kan hjälpa?

Tack på förhand mvh jon

(Inlägget ändrat av friktion 2010-08-07 00:04:20)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
2200kr fick jag lägga tur och retur med KLM
Stay home a lot, no TV
Just thoughts, and a heap of good ....
jo. landar ungefär där va ja än kollar så de får väl bli så. tack tack
Jag brukar åka med Ryan Air till Weeze(Tyskland) för några hundra kronor. Därifrån åker jag taxi till Nijmegen (Holland) i en halvtimme för det fasta priset på 16 Euro. Från Nijmegen åker jag tåg i 1,5 timme för det fasta priset på 17 euro. Smidigt!

Annars kan man åka med Ryan Air till Eindhoven (Holland) och därifrån åka tåg till Amsterdam
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
Finns ett alternativ fast det tar 23 timmar, 1500:- tur och retur.. Buss/tåg till Köpenhamn och sedan buss därifrån.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Måne

Knappast smidigt. Men snålt är det ju.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Graffare

2010-08-06 20:36
fløg før 1800 med norweigian førra veckan

Producent

2010-08-11 09:22
Priserna ligger väl på runt 1500-2000.
Support A2K of Wize Guyz Global Ent.
ryanair till eidenhoven typ 12 mil från amsterdam går på runt 350:- t&r om du bokar ett tag i förskott.
one spliff a day keep the evil away!