Thailnd 18/12 - 16/1 [någon mer som ska dit?]

Övrigt - Blandat

Thailnd 18/12 - 16/1 [någon mer som ska dit?]

Jag drar till Thailand, phuket i december och stannar där i 1 månad med 2 polare. Någon mer som ska dit samtidigt eller under perioden, så kan vi ju hokka där nere.

Något som händer där då?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
shit ska ni vara på Phuket i 1 hel månad? FY FAN säger jag bara, 1v räcker, kanske 2 max...asså gör det inte slösa inte en hel månad på det där! Ni hinner ju göra massa annat om ni vill

aja jag ska dit tror inte det blir phuket dock...stannar 2 månader...kanske 3, får se vad som händer o vad man är sugen på! Nyår lär bli Koh Phangan som vanligt dock
Nej, ingen ska dit. Ni kommer va de enda 3 svenskarna i Phuket under december.

Enjoy.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.
äh 1 månad blir perfekt! redan bokat och klart :)

Phuker är svenskar i princip. lite random bladning förutom det men i det stora hela så kommer du höra thai, happy happy english o svenska...
Kommer vara i Thailand mellan 3e och 23 december, men ska resa runt och inte mögla på samma ställe under mina 3 veckor. Kanske kikar förbi Phuket, men kommer nog stanna max någon dag innan jag rinner iväg igen. Kommer nog skaffa thailur nere så får droppa mobilnumret sen, kan man sammanstråla dela en öl och ge varandra tips o trix.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Jag kommer vara i Thailand från den 12 januari och en månad framåt innan jag drar vidare till Malaysia, Kina och Bali.
Någon whoait som är i krokarna så tar jag gärna en skål ris med er och pratar resor.
rip stephen perry
A.S.N.O.M