Thailand, phuket. Billiga Hotell?

Övrigt - Blandat

Thailand, phuket. Billiga Hotell?

Någon som vart i thailand förut?

Drar ner 1 månad i dec och ska fixa hotell där nere. tipsa mig
finns det under 500 kr per natt?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
kolla på hotellsidor.. men finns klart billigare.
Jag skyller allt på Emma!
Ska själv till Phuket om 1 månad, jag har tänkt stanna där i 5 månader men endast boka flyg för 3 månader.

alltså flyg från 20 September - 20 December, sen förlänga när jag är därnere till 20 Februari. Vet någon hur mycket sånt där brukar kosta?
Anledningen till att jag bara vill boka 3 månader är för att jag vill vara på den säkra sidan utifall jag skulle tröttna, vilket jag tvivlar på.

Så hur mycket kostar det att förlänga?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
ditt flygbolag lär kunna svara på den frågan
Köper du en billig biljett genom typ flygvaruhuset eller dyl. brukar det inte alls gå att förlänga. Boka isf. din biljett genom en resebyrå som vet vilken typ av biljett du ska ha.
Någon som har erfarnhet av hotell priser där?

Tikkan, kolla nätet? ... som sagt du kan komma undan med typ 150-200 spänn natten om du vill bo i bungalow, utan AC osv. beror ju helt på vad du är ute efter. Men du hittar ju lätt hotell under 500kr.
det är fett billigt boka inget innan bara åk dit o kolla runt o snacka...billigare o bättre! I thailand ska man inte oroa sig för ngt förutom HIV, poliser (om man knarkar) o att stoppa kuken i en manbearpig aka hermafrodit crossdressing faggot whore!

allt annat löser sig hur lätt som helst
åk bara ner.. kolla efter lägenheter och vandrarhem. vi fick ett sjukt schysst ställe för 500 kr i veckan pp.
kolla phuketportalen.com
Jag använder den (nyss faktiskt)
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
Tikkan, av min erfarenhet de boende som är riktigt billiga brukar inte ha hemsidor (självklart finns d undantag). mitt tips är att du tar dig till den staden i phuket du bestämmer dig för o tittar runt själv.

Va nere för par år sen o hoppade in i taxin från flygplatsen, jag o polarn visste inte vart vi skulle bo men chauffören gjorde ett litet snabbstopp hos en hotel agency. Försökte få oss att boka ett hotell via dem o sa att ALLT annat var fullbokat. 30min senare när vi kommer in till Karon hittade vi boende inom 5min. Minns att dem ville ha rätt mycke pengar ca 1000bath per skalle(billigaste enligt dem) men vi fick vårat rum för 800bath tillsammans.

Detta är en true thailändare =)
You're misusing the word 'ho'. It's an interjection used to call attention to a destination, not an object, as in 'land ho' or 'westward ho'.