|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
lisa? haha, vill minnas att jag var på den festen hos er! haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
Arrangör
2010-08-29 20:27
|
Som någon nämnde, det kanske är lättare när man bor i en större stad o kan välja vart man vill festa, för jag har aldrig varit på såna här fester iaf. Låter som att det är 14-åringar de flesta beskrivit, grow up?
Om alla talade göteborgska skulle det bara finnas kärlek...
|
|
|
Hahaha, Emelie, hade du roligt eller?
|
|
|
Lisa? ja, det var trevligt fram till moppegänget kom och invaderade hela lägenheten! haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
Ett företag jag jobbade på skulle ha firmafest på Yasuragi (Japanskt spa på Hasseludden). Det va skitnice under dagen, vi badade schysst bubbelbad utomhus, umgicks, käkade nice middag, men sen gick det illa. Spat hade en bar som hela gänget samlades i efter middagen, drack hinkvis med alkohol, även efter att baren stängt (läs: stal flaskor från baren). Någon får den smarta idén att bryta oss ut till utomhus bubbelbadet, så det gör vi, alla med famnarna fulla av öl. Väl ute har folk halvt sex i poolerna, ölflaskor slängs och krossas och alla är allmänt dräggiga. För mig slutade med att jag spydde ner hela badrummet på mitt rum. Dom andra fortsatte natten med att gå och banka hysterisk på ALLA dörrar i hela hotellet.
Jag fattade inte riktigt hur illa det hade varit, men jag fick en idé när jag plus fyra andra (som inte varit med och festat alls utan gått och lagt sig efter middagen) skulle gå och käka frukostbuffé morgonen efter och kyparen säger något i stil med "ehm... är ni fortfarande här?". Chefen fick betala dubbla avgiften för alla som va med, och vi alla blev permanent portade från spat :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
|
|
|
emelie och lisa? haha jag vill minnas att jag hade roligt, har dock inte mycket minnen från den festen =)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Jag och en polare var och drack ute och hängde med två tjejjer hem för atat efterfesta, hon bodde i en 1:a och hade den lite sådär typiskt tjejinrett med tyger och brinnande ljus och massa onödiga glasprylar och lyktor och sånt. Vi hade druckit contrô som fan och efter ha druckit en del ren zeranoff (vodka) började minpolare sätta på sig en kondom (påklädd, han har skumma sätt att ragga på), och tar av den och kastar den mot mig, där den nästan träffar mig i ansiktet, vilket gjorde mig förbannad och släkte min ciggarett emot hans bröstkorg, vilket fick oss att börja slåss i värsta wresling ala fylle slagge stil. Med andra ord kasta och slå varandra i hela lägenheter bland alla prydnadssaker och skit. det såg ut som värsta kriget när vi hade kommit till sans och då flyger ägaren av lägenheten ut genom toan och drar ett riktigt tjejjigt "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH NI HAR FÖRSTÖRT MIN LÄGENHET!!!" och börjar svinga helt okontrolerbart, vilket inte var så konstigt, det låg sönderslagna "alltmöjlitg" över hela rummet. Jag fick springa ut duckandes för hennes slag. Min polare stannade kvar dock och satte på slampan senare samma natt. Otroligt
www.enrichopic.spreadshirt.se
YOU wont be disapointed.
|
Producent
2010-08-30 14:25
|
varför var hon en slampa?
|
Moderator
2010-08-30 15:33
|
För att hon låg med någon. Såklart. Duh liksom.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
puberty strikes us all...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
lol @ zoo man, hade det där varit min lägenhet/tjejkompis hade du inte levt till att skriva det där.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
|
|
|
Fuck you to.
Hon var dock inte sur längre sen vilket var bra.
www.enrichopic.spreadshirt.se
YOU wont be disapointed.
|
|
|
äh vet fan inte ens vad jag ska skriva, lackar ur
|
|
|
va fan har hänt på fester när man har vart lite yngre? haha en massa jävla fuckt upp shit faktist, snus i taket,väggarna,baxade playstation 2 och värdesaker, nån blir knivhuggen,en annan får stryk,vissa blir jagade med macheter, brandkåren kommer in stormandes mitt i natten hos en kompis som har börjat laga mat sen gått å lagt sig....de finns massor av sjukt skit som har hänt.
|
|
|
haha brorsan var på en fest för typ 2 år sen, och på den festen närvarade en ny kille i staden, han blev full och tog ner tvn från dess bänk och la en skitkorv på bänken, fyfan va pinsamt när man e ny, överhuvudtaget egentligen, och riktigt äckligt!
Google me, bitch!
|
|
|
haha brorsan var på en fest för typ 2 år sen, och på den festen närvarade en ny kille i staden, han blev full och tog ner tvn från dess bänk och la en skitkorv på bänken, fyfan va pinsamt när man e ny, överhuvudtaget egentligen, och riktigt äckligt! lol. då är det bara o byta stad igen då..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
|
Producent
2010-08-31 18:32
|
|
|
|
hahaha, turné haha Jag själv valde att aldrig bjuda in folk jag inte kände på mina hemmafester och det funkade bra för det mesta. När jag dock flyttade till stockholm så följde ett gäng snubbar efter två polare för att dom bar på öl. Såg att dom väntade utanför och gick till slut ut för att be dom dra(dum som jag var). Det slutade iaf med krossad fönsterruta och nån brinnande planka eller nått som dom slängde in i porten(hur dom fick upp porten vet jag inte), fick städa upp skiten för att grannarna klagade. Inte så spännande. men ville inte gå ot med att låta konstig veta att jag tyckte det han skrev var kul!
Just because i stand over you don't mean you understand me
|
|
|
hahaha, turné Haha, klockrent.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tavlor, fönsterrutor, sönderhoppade bilar, stulna bilar, matkastning inomhus, glas, handfat, toaletter, stolar, bord, spyor, bajs, kiss, blod.......
ahhh ibland längtar man tillbaka till ungdomens år på lidingö.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
|
|
|
Hål i väggen^^ i min ny byggda villa för 1,5 år sen, som tur va fick förövaren reält med "ni vet vad" :)
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
|
|
|
..inte av mig
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
|
|
|
Okej många roliga och vidriga historier! MEN har någon varit på en fest som slutat med att huset brinner upp? Huset som desutom låg i ett finare kvarter och uppskattningsvis var värt omkring 5 mille och där har jag då alltså inte ens räknat med saker innuti huset. Alla ägodelar osv osv.. så man kan bara gissa vilken summa som försvann där :D
Hade iaf varit sjukt drag hela kvällen, alla var ju aspackade men förvånadsvärt några incidenter annat än någon som spydde ner sig kanske. Men jag och en polare beslutar oss för att gå ut och ta en cigg med några brudar och blir kanske ute 5-10 min max innan folk börjar skrika och rusa ut och säger att de brinner. Ingen verkade fatt varför heller och ingen gjorde försök till att släcka de heller haha.. Det hela slutade med att huset brann ner helt, alltså jag menar fan HELT, då brandkåren inte kunde rädda de.
Fatta när päronen till bruden som hade festen får samtalet från brandkåren att deras hus brunnit ner under festen tidigare samma kväll haha.. kan ju inte vara roligaste samtalet dom fått :D
Har och kommer alltid ha..
|
|
|
För några år sen när jag bodde med farsan och var sådär 16-17 år hade jag ett par stycken sånadär riktiga hemmafester som spårade ur. Till saken hör att jag då gick i skola ca 5 mil från hemmet men ändå lyckades alltid halva skolan komma, eller dom jag kände plus alla deras fyrtioelva vänner!
En av dom värsta festerna kommer jag aldrig glömma. Det var sjukt mycket folk. En tjej hade spytt i en blomkruka, en tjej hade trampat i en ljuslykta som hade gått sönder så det var blodspår i hela villan. Och en kille hade pissat i en tjejs väska. Det var en del saker som gick sönder. Ett antal glas, högtalare, dörrhandtag mm.
Men det som tog priset var att någon hade lyckats släppa ut min brorsas giftspindel för att han tyckte att "den såg så instängd ut". Mer jobbigt att behöva städa upp efter det här svineriet med blod, spya och piss överallt, haha!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
|
|
|
Jag antar att du fick en rejäl utskällning ^^
|
|
|
Var på en fest hos en tjej för en satans massa år sedan. Vad kan man varit, 16 kanske..
Festen var trevlig men spårade ur, en del grejer blev förstörda men framförallt uppdagades det att någon stulit 20 000. Jag och mina vänner som var lite outsiders blev direkt misstänkta. Vi kände i stort sett ingen på festen och en annan kille hade köpt lite röka av mig. Han fick gå och pissa i 2 år 1 gång i veckan och soc på sig. Jag blev polisens misstänkta gärningsman, för knarklangning och grov stöld + skadegörelse.
Som tur var så lyckades inte polisen spåra mig för dom hade hört fel var vårat "gäng" kom ifrån för stadsdel.
Jag var skitnervös och hade aldrig förr sålt knark. Det rörde sig nog om en 2:a skräphasch.
Tillslut uppdagades det efter någon vecka att det var tjejens bästa killkompis som stulit pengarna. Han hade tydligen handlat för 20 papp på en dag. Folk gick ju i skolan så ingen hade så mycket pengar. Han blev snabbt huvudmisstänkt och så glömde dom bort mig:D
Äger dig som staten
|
Hangaround
2010-10-20 09:59
|
Tillslut uppdagades det efter någon vecka att det var tjejens bästa killkompis som stulit pengarna. Slå han, sno hans t-shirt!
|
|
|
Hems2 F25: " han tyckte att den såg så instängd ut" bästa! hahahaha...
Vi har haft en del sjukt sviniga fester, men det är mer tragiskt än kul så jag tror jag hoppar över att skriva om dom här... =P
I got nuff style - rough style - diamond in the ruff. http://adaliabjork.blogg.se/
|
|
|
På senare år är det väl en knäckt soffa i mitten samt hål i dörrar och trasiga dörrhandtag/lås man fått byta i dagarna efter.
Däremot en midsommarfirande slutade med allmän stökighet blandad med trafikskyltar på andra våningen som stack ut genom badrummet, badrumsdörren sönderbryten, ett cannabistält uppsatt mitt i vardagsrummet, någon som ramlade nerför hustaket, pajad tv andra småskador. Detta på ändå ca 120 pers genom natten och alla var antingen riders eller boarders, firade första dagen efter en skatepark session med tävlande från olika ställen i Europa. Summan av kardemumman måste varit att en polare skulle göra sin första backflip dagen efter under sin run, bakfull och grejer, slutade med hjärnskakning och ambulans därifrån. Skrevs ut till kvällens firande visserligen, hjälmen räddade honom från seriösare skador även om han var rejält mörbultad.
Dag två av kvalifikationerna avslutades med ett förfest i närheten av parken och rider/boarder bussar/bilar och lokala gangsters dök upp och skulle hävda sig. Tillämpade min taktik 101 och tryckte spritflaskor i näven på dem och söp ner dem, senare när jag hamnade i bråk med någon lokal thug så kom gangsters till undsättning och bekräftade att jag var deras dryckesbroder varefter de fuckade upp thugen. Sensmoralen är väl att cykla inte in i en lokal thug med en bmx utan bromsar när du är full, ryggan full av sprit.
Något som man lyckades med var och supa ner en rider inför en final, han körde utan hjälm, kommer inte ihåg vad han försökte landa och resulterade i hjärnskakning, sprucken skalle, 4 månader i sjukhus.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
|
|
|
en kille skulle spy o ramlar från min balkong vilket resulterade i att jag blev häktad misstänkt för mordförsök även fast jag inte ens var i närheten av han när det hände..
AWESOME MAN!
|