I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag behöver ett "raggningstips"

Övrigt - Blandat

   

2010-09-15 23:36

Jag behöver ett "raggningstips"

Vill verkligen inte fråga folk på Whoa om sånt här, eller någon utav mina vänner men nu måste jag nästan innan jag blir galen. Kanske kommer låta som ett fjortisproblem men försök att förstå.


Jag har de senaste månaderna gått runt och tänkt på en tjej som tog kontakt med mig för ett tag sen via msn. Vi har pratat nästan varje dag sen dess och jag blir bara mer och mer förtjust i henne. Felet är att det går riktigt sakta framåt vilket jag tycker är jobbigt. Under sommaren har vi sagt av och till att vi ska ses men när det väl kommer till kritan så hör hon inte av sig, trots att även hon kan fråga mig ibland om vi ska ses. Vi har bara setts på fyllan vilket är ett flertal gånger för vi båda verkar vara blyga för varann.


Min kompis (en sådan som får vem han vill ungefär) börjar prata med henne mer och mer trots att dom inte kände varann före jag talade om vilken hon var. Jag börjar bli orolig att dom ska bli tillsammans eller att dom ska komma närmare varann. Kan verkligen inte sluta tänka på henne, har spenderat väldigt mycket bensinpengar för att åka till fester hon varit på och skulle vara skönt om hon förstod sådant.



Till saken:
Vi ska alltså på samma fest i helgen, och jag orkar verkligen inte med denna väntan som känns meningslöst med tanke på att vi inte verkar komma närmre varann. Känns så jävla fel att fråga, men har någon något bra förslag på vad man kan göra på festen i helgen för att vi ska komma närmre varann eller vad man ska säga. Vill inte hångla upp henne liksom eftersom jag inte vill att hon ska tro att det bara är på fyllan jag vill saker, för så är det inte. Har alltid varit blyg och rädd för att ta steg, men nu skiter jag i det, vill bara göra något som får oss att komma närmare varann.