I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bild] Din Bil!

Övrigt - Blandat

2010-10-03 21:35

[Bild] Din Bil!

Shoo!

Var nästan säker på att jag sett en sådanhär tråd innan men sökte och kunde inte någon! Så tänkte att jag startar upp en ny tråd för det är ju alltid kul o se vad andra whoaiter besitter...

Själv glider jag i en Mercedes Benz 300CE-24 från 1992;

Posta bilder på era åk!

Freeeed!

Haters gon' hate...

2010-10-03 22:29
Detta kommer bli en jävla kukmätartråd
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-10-03 22:37
En omvänd kukmätartråd, om man får tro den gamla klyschan...
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2010-10-03 22:38
langar upp på min skönhet ELiN imon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-03 22:57
bara för att min bil inte råkar vara en rishög så behöver det inte bli en rättvänd eller för den delen omvänd kukmätartråd...

ekman jag ser fram emot bilder på ELiN^^
 Haters gon' hate...

2010-10-04 08:26
fan vilken fet mercedes får ladda upp bilder på min audi senare
Rappare

2010-10-04 08:35
Tyckte ärligt att Mercan var SJUKT ful. Dock har jag aldrig gillat "lyxåken", eller vad man nu kan kalla det.

Detta åk ställer upp i alla fucking väder. Bättre än all världens fordon.

Wurrup?

2010-10-04 10:53
jag gillar oldschool fälgarna på mercan...fet stil! annars är det ju inget särskilt med bilen, gammal 90-tals merca, ser ut som dom gör liksom, gilalr man looken så aiiiiiiiit!

Ser f ö ingen anledningen att posta min bil, tråkig vanlig bil som det finns x antal av i alla städer. byar osv...den e bra dock!

2010-10-04 10:54
fan lite invandrar svenska där...coolt

2010-10-04 16:31
BBKing: thx o ja ser fram emot bilder på din audi!

sen inga fler bilder förutom klagomål utav en, av allt att bedömma, sur vänstermänniska som försöker hjärntvätta oss med att en rostig gammal damcykel är king att åka på en regnig höstkväll.

MRsalesman äh släng upp bild på din nu när du ändå skrivit!
 Haters gon' hate...

2010-10-04 18:42
Rolig tråd, älskar bilar! :)
Eftersom vi inte har någon speciellt rolig bil nu (BMW 320d) visar jag istället bilder på sommarens bilar som hunnit sålts.

Rs4a

z4a

2010-10-04 19:46
barbie: brukar ni köpa nya bilar att ha på sommaren bara? big pimpin!

2010-10-04 19:48
:| en rs4:a .. som "sommarbil" skojar du med mig?
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2010-10-04 20:35
och barbiedoll vart trådens mytoman
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-10-04 20:44
Är beredd att hålla med, en rs4:a som sommarbil, en rs4a som billigast går nog för en 380 000:-

Jag är ingen entusiast när det kommer till hela BMW z serien men den bilden du visar så är det en nyare z4:a och jag skulle tippa att den gick på minimum 235-240? Säkerligen mer då det ser ut att vara en 07-08.

Då är vi uppe i minimum 600+ tusen kronor för sommarbilar som ni sedan har "slängt" iväg för resten av året -_- Detta kräver en utredning, barbiedoll.. Hyr ni bilarna av rika bekanta eller what?

2010-10-04 20:54
Fumez, Kul att bli kallad för mytoman bara för att min kille råkar ha ett stort intresse för bilar, men du är så välkommen att kolla min blogg (för där finns de bilder med mig i dem, eller varför inte http://www.garaget.org/RiBBeN så kan du ju se ännu mer av bilarna han haft :)

DMAt
, varför skulle jag skoja? De vet väl alla med något så kallat bil intresse att man inte kör bilar för en halv mille på vintern om man inte är sten rik och har råd att förlora massa pengar på dem :)

2010-10-04 20:55
Och som sagt, de är inte mina gamla bilar, jag letar efter en bil i pris klass 20-40tusen :p
Producent

2010-10-04 20:59
barbiedoll: svårt o ta kort när man sitter i en random bil??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-10-04 20:59
För det första, man är sten rik om man kan ha både en ny z4 samt en ny rs4:a och bara äga dom överhuvudtaget, som sagt.. Över en halv miljon på bilarna för att sedan köra en BMW 320 D som i detta fall blir en "sketen" bil (nu vet jag förvisso inte årsmodellen, så det kan vara en sketen bil iaf).

Men sure, antar att ni bor i en storstad vart man saltar vägarna(?) Då förstår jag att man inte kör någon av bilarna på vintern.

Nåväl, kanske bara är min avundsjuka som reflekterar sig i inläggen då jag hade kunnat skära av någons arm för att äga en rs4:a.
Skivsamlare

2010-10-04 21:00
Varför skulle han skoja? Har en bekant som byter (sport)bil två gånger om året. Han har jävla massa pengar, jobbar röven av sig för att ha pengarna, och lägger allt på sina bilar. Ovärt enligt mig, men han tycker nog inte alla tusentals kronor jag lägger på synthar är så jävla värt heller :)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2010-10-04 21:12
Han ägde inte bilarna samtidigt, glömde kanske skiva de.
Min kille kan aldrig hålla sig till en bil utan köper och säljer helatiden..
BMWn är gammal och sleten om man jämför med de andra med ny och fin lack.

Vi bor i Karlstad och salt är för jävligt för bilarna, de flesta jag känner som har dyra bilar ställer av dem på vintern. Och kör något billigare då.

2010-10-04 21:15
En sak till, jag la upp bilderna för att jag antog att de som gjort tråden var bil intresserade. Men att få höra att man är mytoman bara för att man råkar ha en sambo som har fina bilar, de känns inte så kul. Typiskt whoa. Alltid detta hat.

2010-10-04 21:17
Jaja, då är jag med på noterna.

Jo jag vet vad salt orsakar.
Nåväl, nog om detta.. Du har allt bra tur att ha en kille som kan sina bilar, dock hade han ju en z4.. så han får nog steppa upp sina bil köp en notch ;)

2010-10-04 21:31
barbie: detta är intranätet du måste vara beredd på sånt..o det är ju inte helt vanligt att byta bil som andra byter nike air max, prisskillnaden är ju en 2-3-4000000 så frågor ställs. Hellre att folk lägger pengar på bilar än droger, spelberoende och annat skit. Jag kan aldrig riktigt förstå hur man bränner så mkt såvida man inte har typ 10 mille säkrade men alla har sina nöjen i livet. Bilar förlorar ju bara värde för fan, såvida man inte gör riktigt bra affärer när man köper dom!

2010-10-04 21:37
DMAt,

Hehe ja z4a är kanske inte den mest prestanda bilen, men jag älskade den verkligen så underbart med cab på sommaren. Fast det går ju inte att jämföra motorn med tex, M3 och M5

Men jag är glad så länge han håller sig till tyska bilar, enligt mig är de snyggast :)

2010-10-04 21:43
MRsalesman

såvida man inte gör riktigt bra affärer när man köper dom!

- som jag sa, min kille köper vid rätt läge och säljer vid rätt läge. Så han går aldrig med förlust snarare, ofta med vinst. Han kan sin grej.

Men jag håller med, förstår inte hur vissa kan köpa dyra bilar som de sen förlorar massa pengar på. Men de är ju mycket man inte förstår :)

2010-10-04 21:48
Tyskar vet hur man bygger bilar helt klart =) Synd att på sistone så lägger både BMW och Audi ned så lite själ i bilarna :/ Gå in i en BMW eller Audi affär och rör handtaget uppåt så får ni se vad jag menar.. Det sitter löst, däremot om du testar samma sak på en äldre BMW t.ex en M3a så kommer det inte att röra sig! :) B är det, plastig och man blir förbannad hur dom ens vågar sälja bilen.

Eller ännu bättre, testa det på BMW samt audi för att sedan ge ett besök hos Porsche, där är det bara själ och finjusteringar.. näst intill perfektion på varje porsche som skapats! ;) ojoj.

2010-10-04 21:55
Nej sånt är inte kul! :/
Plast är jag typ allergisk mot!

Håller med om att Porsche är grymt bra bilar, tyvärr kostar det därefter.
För nu menar jag ingen boxter för det kan man ju knappas kalla för Porsche :)

Jag är nog lite skadad av alla grabbar i min omgivning, sån som lägger märke till fälgarna och alla små detaljer på bilar på tex en parkering. Känns inte så "tjejigt" haha..

2010-10-04 22:01
Fast jag har hört tvärtom när det kommer till boxtern, jag har alltid tänkt att "det var då en fjollig porsche" men det är tydligen en av dem skönaste bilarna att köra (har jag hört) som sagt.

Gud vad den här tråden spårade, får ta och lugna ned mig och hitta något annat att göra haha!

2010-10-04 22:03
okej, aldrig åkt/kört boxter men den ser ju så rolig ut.. tycker jag:)

Ja haha, nu får vi ge oss :)

2010-10-04 22:10
håller med att boxtern är ful o en "fattigmans" porsche även om den inte direkt är billig, jag ser hellre en dude köra runt i nån gammal 918/911 o allt vad dom heter, dom modellerna var riktigt feta, men det är ju min smak.

barbiedoll: du är rätt snygg ändå så det gör inget om du framhäver din grabbiga sida med lite fälgsnack. jag blir mer misstänksam när semi-lesbo Janina från staffanstorp började prata o sin turboladdade supra med 50979026982769284hk o en dildo som jobbar på henne under körningen. Så mer (vackra) kvinnor som diggar bilar!

Så nu ska jag ut en timme eller ngt o kanalisera all den här chauvinistiska kraften jag besitter o komma tillbaka liiiiiiiiide ödmjuk...får se hur det går!

kan din kille lära mig hur man köper o säljer vid rätt tillfälle så jag kan tjäna pengar, vore helt superbt!!! :)
DJ

2010-10-06 14:58
Min första bil som jag sålde för ett år sen. För att sedan hamna på skroten nån månad senare av den nya ägaren.. :(

Audi A4 1.8 -96

c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/

2010-10-06 15:45
jäla skitbilar ni har, så här ska det se ut när man rollar en CRX från -87 ! :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-10-06 16:43
gul bil!
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Rappare

2010-10-06 17:02
Aj, fan vad hårt du slår! :(
Wurrup?

2010-10-06 21:23
sådärja några bilder iaf:D

Rs4an var feeeet!
segt med sånna som inte kan köra bil så dom hamnar på skroten:( ang audin..
haha crx:en har helt klart potential;)
 Haters gon' hate...

2010-10-06 21:56
mer bilar och mindre skitsnack........... och avensjukan bara lyser på whoa.

2010-10-06 23:27
bara för att min bil inte råkar vara en rishög

................................. etc
work some magic

2010-10-07 12:07
Fan vad nice bilar folk har ändå, själv brummar jag omkring i en rosthög. Min största säkerhetsaspekt med bilen är att andra vill inte köra på mig för de är rädda om sina egna bilar haha.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-07 14:25

//Yde - min?

www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-10-07 16:31
brodin: vad menar du?
 Haters gon' hate...