Varit tillsammans i 2 år på måndag. Vad köper man?
Ja som sagt, jag vill köpa/göra nåt för henne, men har inte överdrivet mycket pengar så om nån har någon soft idé så vore det jävligt nice asså! tack på förhand / Serum
en upplevelse! någon romantisk sådan slår alla "presenter"! (om man gör det rätt )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-10-13 20:42
Bjud henne på en öl.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2010-10-13 20:54
upplevelser börjar bli played out asså... känns ganska 2008... jag ska nog gå tillbak till the classics nästa gång, pärlor och diamanter!
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Producent
2010-10-13 21:05
Pärlor & diamanter känns väl nästan glamour & 80? Killen sa ju att han hade ont om pengar. Han får väl knyta ett läderband själv eller nått.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Asså vi ska ha barn ihop den 2.a februari, så tänkte köpa lite choklad, rosor och nåt kid plagg eller nåt, fast är det inte mer present till ungen då? haha
ni har varit tillsammans i två år och får snart ett barn och du vet inte ens vad du ska ge henne i present? visst, det är inte lätt men du känner henne vilket antagligen ingen annan i tråden gör. du vet nog bäst mannen
Sluta med porren, skämt åtsido.. Ni ska ha barn, har varit tillsammans i två år. Hmm om du vill köpa något eller göra något.. Gör något som visar att du älskar henne och bryr dig om henne. Och är redo för barnet som komma skall. Billigt och jätte bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spara cashen tills ni pluppar er unge istället, de är dyra och har nog större behov av dina sista slantar än din donna har av en ask choklad.
http://www.kommandot.se/wp/
Producent
2010-10-13 23:44
En ask choklad har man väl alltid råd med?
Producent
2010-10-13 23:59
ääääähh chokladask är väl lite Åsa Nisse-aktigt? då kan du ju hellre laga en soft middag till er båda, mycket trevligare =)
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Producent
2010-10-14 00:02
Mmmmmm...miiiidaaag
Gör en vasektomi, annars kan du ju ta en fin bild på er och gå ner till gallerix så gör de om den till en fin tavla på canvas för 350 spänn lr vad det kostade..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Baka en tårta och rita en teckning
Twang System fi de werl
Om hon är gravid vill hon nog bli bortskämd. Beroende på hur gravid hon är men: fotmassage, ett hemmaspa, en god middag? Ös på med kärlek och ge henne lyx, det behöver inte vara köpemassage. Shit när jag var preggo kunde jag döda för en fotmassage på kvällen, det var allt som behövdes.
Asså vi ska ha barn ihop den 2.a februari,
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jaja det var omoget. Skjut mig. Jag är säker på att Lilla Edet har humor.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Köp inte barnkläder i alla fall. Det kommer ju bli din unge också, vill du att hon köper barnkläder "till dig"?
ett fett mixtape?
en special edition "Det här är edet man" platta signad och allt skulle nog göra sig i dom flesta hem. öööööööööö
Det känns som om du borde veta bäst efter två års förhållande. Men skippa för all del barnplagg, för det är ju trots allt ert barn och inte hennes. Varför inte koppla tillbaka till något ni gjorde i början när ni träffades? Bara en spontan tanke...
I love
marvingaye hahahaha fett skönt inlägg :-p men lite taskigt också. bjud henne på spa de kostar nog inte så mycke om man inte tar dyraste skiten då :-p