I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på bloggdesign

Övrigt - Blandat

   
Promotor

2010-10-24 14:11

Tips på bloggdesign

På sista tiden har jag gett mig in i bloggvärlden, just för den anledningen att "alla gör det". Men det var inte bloggandet som fick mig att fasta för att blogga. Det var att kunna designa min blogg som jag tycker var kul, och för att få folk att lägga märke till min blogg blev jag tvungen att hålla den aktiv.

Jag har kommit till den punkten där jag sitter framför min blogg och tänker "Vad blir nu nästa steg". Det känns redan som jag vet hur jag skräddarsyr en design på "Blogg.se". Så vad blir nästa steg? Vad använder folk mest? Wordpress? Blogspot? osv. Vad borde jag ge mig in i nu, för att kunna plocka på mig de kunskaper som kan göra mig eftertracktad, och kanske ge en inkomst?

Ni som är mer insatta i detta får gärna tipsa om vad nästa steg blir, vad som är ett "Måste" att ha på en blogg osv.

Kan även passa på att observera att min egna blogg har vart mer utvecklad än vad den är nu, har dock stött på en bugg så jag fick använda en backup, så "gilla på facebook"-är borta, och kategorierna listas inte (just nu) automatiskt i den oranga menyn.

Tack på förhand!