I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver Hjälp, Mår Inte Alls Bra

Övrigt - Blandat

   

2011-01-07 01:36

Behöver Hjälp, Mår Inte Alls Bra

Hej,
Jag är en kille som är 17år och ska fylla 18 om nån månad.
Jag känner på mig att jag behöver hjälp. Jag vill skriva in mig i ett behandlingshem.
Mår helt katastrof, när jag är bland människor mår jag bra men när jag är ensam mår jag sämst. Jag får dåliga tankar, kan vara vaken hela natten och bara gråta. Känns som om ja har inga vänner. Känner mig helt ensam. Vill bara skriva in mig i ett behandlingshem och vara där i en vecka bara. Vill verkligen inte ha en psykolog lr nått som jag träffar nån gång i veckan. Vill gå till ett ställe där ja får ett rum och kan vara där en vecka typ. Vill komma bort från allt.
Familjen är det ingen problem med. Jag bor hemma med dem, alla är sköna men jag hatar fortfarande att vara hemma. Jag är under 18 också så jag undrade om jag måste ha föräldrars tillstånd lr nått sånt. Kostar det att bo på behandlingshem? För jag har verkligen inga pengar. Hur gör jag? Om jag går till någon behandlings hem kommer jag får börja bo där direkt? Och kan jag komma ut när jag vill?
Jag bor i 127-trakterna, och jag vill helst inte va i någon behandlingshem i närheten. Lite mer in mot stan, vill komma bort från allt bara.
Snälla hjälp mig