I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tatuering som representerar hiphop

Övrigt - Blandat

2011-01-11 02:03

tatuering som representerar hiphop

Hade tänkt köra en ny tatuering och vill ha nåt som representerar mitt stora intresse för hiphop, så förslag?
Ingen logga från grupp eller artist utan nåt som verkligen säger hiphop, har tänkt klassiska saker som bandare eller en mic men hade vart kul me nåt annorlunda

alla förslag är bra! förutom dom dåliga ;)

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-01-11 09:36
Ta inte graffiti vad du än gör.
Har inga egentliga förslag men en boombox, mic, b-boys och sånt. Men vet inte om det passar som tatueringar, förstår att du eftersöker något originellt eftersom det känns som allt gjorts.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Moderator

2011-01-11 10:35
Gör en pannkaka, alla kommer undra varför du valt att tatuera in en pannkaka, alla kommer typ "ooh, varför haru tatuerat in en pannkaka, vad galet!" och så kan du svara lite häftigt: It stands for hiphop.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-01-11 11:39
nee graffiti vill jag absolut inte ha
En tatuering med ett turntable och en mic och nån liten text kanske

FÖRSLAG TACK!!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Moderator

2011-01-11 11:46
Dude, pannkaka stands for hiphop. Vet du inte det?

2011-01-11 11:53
Kan du sluta tjata om pannkakor i varenda tråd? Det är inte ens kul.

Ta något klassiskt citat eller nån fet boomblastah.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Moderator

2011-01-11 12:06
Tatuera in nåt tupac citat? Han har ju sagt en hel del smarta saker

jag tjatar inte om pannkakor

2011-01-11 12:49
Placera ut fyra stycken (hyffsat snyggt gjorda) radiatorer på kroppen, och när någon upptäcker en av dessa, och du ogenerat visar upp det resterande tre radiatorerna du tatuerat in och får kort därpå frågan vad det skulle vara tänkt som, då svarar du "Det är hiphopens fyra element".

För att vara lite mer seriös så föreslår jag att du gör en research själv. Annars kan jag personligen tycka att uttjatade prylar fortfarande kan vara ballt förutsatt att dom är utförda på ett sådant vis att det känns lockande (igen), dvs ska du skaffa dig en t.ex boombox så se till att då få in lite annorlunda/oväntade detaljer (inte nödvändigtvis knutna till hiphop dock, men känns väl mest relevant så) så det inte blir "ännu en"-tatuering.

Vad tycker du själv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-11 13:39
Vafan det här har jag tänkt på länge. Har många sköna idéer men dom behåller jag för mig själv..
mhm

2011-01-11 14:26
Doktordöd HAHAHAHA fet idé
Fucks your life up crew
Tjabo!

2011-01-11 17:30
skriv "BITCHES AINT SHIT BUT HOES AND TRICKS"

mer hipphopp blir det ju inte.. dr dre.. saru!!

2011-01-11 17:31
Yo yo ta en gun o weed jaao hiphop är ju gangsta shit

Nej men att skriva hiphop går ju också med musiktoner runt eller nåt.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2011-01-11 20:51
En pistol, några 40's och New Era loggan. Hängande ner för halsen inuti en stor klocka på bröstet och smyckad med grillz.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2011-01-11 23:26
gadda in "can i kick it?" på högerfoten. voila!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-12 18:57
psykel

den där kommer jag säkerligen göra nästa gång jag super mig full med en av gaddarpolarna
sagens skratt!!
AWESOME!!
Skivsamlare

2011-01-12 20:20

?????????
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-01-13 06:44
gör en yelawolf REDNECK tattoo

http://vimeo.com/17124712
http://duckdown82.tumblr.com/

2011-01-14 13:02
monkeywriter : Ta inte graffiti vad du än gör.
nä gör inget som har o göra med hip hoppens konstuttryck o göra ?
idiot! gadda in lite bentlys, vidio hoes ,dooragz ,glocks och lite cocain brix ..
skriv nån waka flocka flame citat
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat