I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fixa lägenheten, tavlor osv!

Övrigt - Blandat

Manager

2011-02-06 13:00

Fixa lägenheten, tavlor osv!

Tja!

Snart dags för en lägenhet och jag vill ha tips på vart man kan köpa tunga posters som jag kan rama in till tavlor. Jag ska rama in lite vinyl skivor men undrar vart man kan köpa stora affischer på t ex Wiz Khalifa, Lil wayne osv. Kommer bli riktigt stiligt!

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2011-02-06 13:37
Du vill pryda väggarna med poserande helkroppstattuearade, slanka, unga svarta män? Stiligt.. *host host* No homo! *host*

Haha nej men man lär väl hitta precis allt man behöver i affisch-väg med lite googlande.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Skivsamlare

2011-02-06 14:02
Du vill pryda väggarna med poserande helkroppstattuearade, slanka, unga svarta män? Stiligt.. *host host* No homo! *host*

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Skivsamlare

2011-02-06 14:04
onT. Så har jag köpt alla mina affisher (tavlor) här, finns att få inramat men det är ganska dyrt. Brukar köpa ramar i stan när dom har rea.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Manager

2011-02-06 14:59
Det är stiligt! Finns de på allposters?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2011-02-06 15:06
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent

2011-02-06 18:23
Funkar bättre
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-02-06 19:21
No homo! Jag har Real Madrid i mitt vardagsrum samt 1 ronaldo tröja och 1 kaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2011-02-07 12:02
Håller med Dopness, den där funkar ju bättre..

fast alla ska väl gå igenom "pojkrums"-lägenheten.. om det så är med bob marley flaggor eller det vuxnare alternativet med inramade tonårsidoler ;)

ps. ett tips är ju att rama in Gudfadern planschen, det har jag hört är poppis.. och ha barskåp ds.
Jag skyller allt på Emma!

2011-02-07 12:27
mannen! gå till en second hand-butik och köp dig en tavla på en kåsa full med lingon. bitches blir impade av sånt
:D
Toastare

2011-02-07 12:29
nej nej, gråtande barn/clowner eller fiskargöbbar....
Jag skyller allt på Emma!

2011-02-08 20:13
Är det ingen här på whoa som säljer pop-art eller street-art-inspirerat? Gärna på canvas eller plywood.