I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Yngst i Sverige med impotens?

Övrigt - Blandat

   

2011-03-21 00:59

Yngst i Sverige med impotens?

Jag vet att jag kanske gjort liknande trådar förut, men frågeställningarna här blir lite olika, och sista gången jag frågar inanna jag söker hjälp på riktigt.



Jag har läst att det är så jävla vanligt att vara impotent, och att miljontals män runt om i världen är det. Men jag måste fan vara den yngsta. Det står alltid att man över 40 ungefär lider av det men jag har aldrig sett att någon i min ålder har haft det.


Jag har inte kunnat få erektion sen jag började 7:an
och började ha samlag. Det är helt sjukt enligt mig. Jag är nu 18 bast och har aldrig i mitt liv haft samlag utan att den viker sig. Jag använder nu kamagra men det kostar ju en del. Jag undersökte mig förut och jag hade inget fel i blodet eller något, så doktorn påstod att det var något i hjärnan som strular.


Jag undrar helt enkelt om någon här har haft/har samma problem som mig, och om ni har fått hjälp, vad var det då som gjorde att ni fick tillbaka erektionsförmågan? Vad pratar dom om när dom ska hjälpa en?

Jag sökte hjälp förut, men hoppade av senare när jag var tvungen att ta mig till något ställe en bit härifrån och jag inte hade körkort.