Fel på New Era keps?

Övrigt - Blandat

Fel på New Era keps?

Jo det är så att jag beställde en New Era keps som jag fick hem idag, var perfekt storlek och så. Men det är nåt veck i sömmen så det skaver lite och man får ett inte så fint märke i pannan. Kommer det gå bort efter ett tag eller ska man skicka tillbaks den?

http://duckdown82.tumblr.com/
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
provade att försöka stryka på det men det hände inget
Om du tar väck klisterlapparna kanske den fungerar som den ska. HEH
ehh va
Lånar tråden lite: För att göra en new era-keps LIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE större (omkrets), några tips? Skulle behöva en millimeter typ för att vara 100%-igt bekväm.
^

Böj skärmen.

Blöt håret och ha den på dig.
det finns en chat! missa inte den...
@Anenkefali: Detta kommer låta drastiskt men det är de "officiella" sättet. Sätt kepsen över ditt knä med skärmen mot din kropp, placera händerna vardera sida på skärmen i ett stadigt grepp. Sen drar du försiktigt (inte för försiktigt dock) mot dig tills du hör små knäck, ett eller två räcker nog!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Schyst! Låter faktiskt rätt rimligt, på något konstigt sätt.
Skivsamlare

2011-04-24 14:49
Fungerade det eller pajade du den? :p
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Haha, min kalender är full med "gör ingenting"-dagar, så jag har inte kommit till skott ännu. Tror du jag pajar den om jag försöker?

Har nog en lucka framåt mitten av juni när jag ska få saker gjorda.
Ha, kul grej. Råkade ha en lite för liten new era liggandes och testade det där Anenkefali snackade om. Ett klick sen satt kepsen som en keps.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-08-28 20:38
Haha, förlåt, men det tog dig 4 månader att sätta en keps över knäet och trycka lite? Fan, du är värre slacker än mig, min nya idol =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Började dra försiktigt, slutade med att jag drog så hårt jag kunde. Vi är tre som försökt samma grej, den vill inte...
Anenkefali: då finns det 3 scenarios!

1. Du e för svag
2. Kepsen är fake
3. New Era har gått ner så mkt i klass att deras egna tips inte funkar

Vad jag baserar detta på, mina gamla new era kepsar som har mjukplast på insidan av fläppen som går runt insidan av kepsen låter alltid när man gör så (inte plasten som knakar utan att sömmen är gjord för att kunna utvidgas efter behov) och min fake new era gör inte det. New era har sedan 05 även successivt gått ner i kvalite och när ja jämför mina 59'50's med dom nya så ser dom nya ut som min fake i jämförelse (gjort på caliroots). Sedan gymmar medelsvensson för lite.
 Haters gon' hate...
Fick faktiskt till ett klick när jag försökte igår, men något skevt pågår. Med tanke på att det tog 4 månader för mig att försöka, som JP påpekade, så är jag nog helt enkelt för otränad. Det som irriterar mig lite är att det är 3 till som försökt, var ändå jag som lyckades till sist. Något är fuffens.
Märkt att problemet är att new eras storlekar är att de är några millimerter mindre än andra tillverkares huvudbonader jag testat.
Har 58cm i omkrets på skallen och passar utmärkt i andra 7 1/4 hattar och kepsar jag har men inte new eras.
Exempelvis en P-cap från propper i storlek 7 1/4

Ska med testa klick knepet får se om det funkar bra.