Bra låtar man kan pumpa i bilen?
Jag är en sån som alltid måste ha festlig musik i bilen, och undrar om ni har några förslag på låtar med lite drag i som man kan pumpa nu när det börjar gå mot sommaren. Festmusik, dunkmusik vad som helst, bara det är lite drag.Allt utom Rock
Producent
2011-03-31 14:08
har sett massa såna här trådar. kolla i dom, så slipper alla tipsa igen. HeHEHeHeHeHEEHhE
Sean T - Somethin' 2 ride 2
har sett massa såna här trådar. kolla i dom, så slipper alla tipsa igen Kan ju ha kommit nya låtar :)
Skivsamlare
2011-03-31 15:26
Min lust att trolla den här tråden är ju inte direkt liten. Det ska jag erkänna. Men för att försöka håla det på en någorlunda seriös nivå så föredrar jag följande: 93 'til infinity av Souls of Mischief Cab Fare av Hieroglyphics Fuck Tony Montana av La Coka Nostra Kill Bill av Suff Daddy Conrete Schoolyard av Jurassic 5 Final Fantasy av Dela och Brother Soul Chi-City av Common June Remix av RJD2 Boss of all bosses av Slim Thug Everyman av Pete Rock Microphonist Wanderlust av InI No turning back av Insight Nu tipsade jag dock bara om hiphop, även om jag personligen föredrar just Rock och Indiepop när jag åker bil.
http://www.kulturkompaniet.nu/
Kano - Its a war Kano - Another life Charlie - Spacer woman Ken Lazslo - Hey hey guy Alden Tyrell - Rendez vous at Ramini Alden Tyrell - Love explotion Italo disco at it's finest :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
"Festlig musik" tar jag som inte hiphop, det funkar bra att pumpa rap men det verkar inte vara vad som efterfrågas. Därmed; Designer drugs - zombies! Steve Aoki - Im in the house Avicii & Sebastian Drums - My feelings for you Aviici - Swede dreams ( Avicii swede dub mix) Jazzbit - Sing sing sing (yolanda be cool &dcup edit) The toxic avenger - Bad girls need love too extended version Morten breum - on it original mix Martin solveig - hello dada life remix Martin solveig - hello sidney samson remix Super viral brothers - captain cessna pet shit boys remix An21&Max vangeli - swedish beauty original mix Dada life - white noise/red meat Jack beats - revolution Jack beats - get down (vip) Jack beats - ufo Bart b moore - romane rubix remix Bart b moore - so it goes (a day in the life) Gonzales - i am europe djedjotronic remix Adrian lux - teenage crime axwell & henrik b remode Tim berg - alcoholic Afrojack - take over control wolfgang gartner - illmerica spencer & hill - i spy Swedish house mafia - one congorock remix random hopplock
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"Festlig musik" tar jag som inte hiphop, det funkar bra att pumpa rap men det verkar inte vara vad som efterfrågas. Därmed; Exakt. Men tack för att ni tipsar. Ska kika igenom listorna ni skrivit nu!
Lyssnar mest hip hop men kan tipsa om dillinja om du inte hört han. Riktigt fet drum and bass
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
en svensk liten klassiker;)
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Är inte ute efter låtar utan någon som sjunger, men den Blweria tipsade om hade soft gung.
Inte sång sa du.
= Bra skit :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Den här med då såklart
Och en klassiker i ny tappning.
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
hela Dr.dres platta cronic 2001
Favoritlåten för tillfället. Gillar ni 8bitars så kolla in detta!
Bob sinclar & Steve Edwards - Peace song Flux pavillion - I Can't stop Swingfly - Me and my drum Nari & Milani - I got my eyes on you Rebecca and Fiona - bullets clubremix eller vanliga Amanda Blank - Something bigger, something better Michael Franti & Spearhead - Say hey (i love you) James Brown - I got you (I feel good) ;) Skrillex - All i ask of you feat penny Professor Green - I need you tonight (feat Ed Drewett) Fritjof & Pikanen - Slussen 05:15 nattbuss edit (Eller Fritjof & Pikanen - Slussen 23:15) The roots - Why Livelihood - öppna upp The Glam - One night in L.A (feat coolio and snoop dogg) Aloe Blacc - I need a dollar Deadmau5 - ghost'n'stuff Bob sinclar - I love you more (feat. Shabba ranks) Steve Angello - It Flipstyle - someday Petter - Fast förevigt Axwall - leave the world behind Outkast - Roses Isasha - Don't you know Dead prez - It's bigger then hipop Scarface - On my block Hoffmaestro - Skankin' rave Hoffmaestro - Bubblin style Trainspotters - Fan first Cunninlygnuists - Nothing but stangeness Promoe - these walls don't lie Governor Andy - bonus på kortet Guvernor andy - lyckliga gatan Ras cricket - allt är precis som det ska feat syster sol LAMFAO - party rock anthem Movits! - Sammy davis Jr. Baby blue - run Bastutbudet - Låna pengar Jessie J - Price tag Ken ring - Nu måste vi dra Madcon - Liar Graoundation - Picture on the wall Ceasars - Jerk it Out Far east movemet - Like a G6 Mark Ronson feat amy winehouse - valarie Nicki Minaj feat rihanna - fly Shwayze - Buzzin' Million stylez - Lookin' Allyawan - Deuce up Henok Achido - Fly fresh Damin marley feat nas - As we enter Madcon - Beggin' M.O.P - ante up Charlie boy - I look good Don Omar - Danza Kurdo Teddybear sthlm feat Thomas Rusiak - Hiphopper Tror jag har gjort en hel bilresa till dig nu kan rabbla upp så mycket mer men de blir för mkt..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Glömde några favoriter cornelis - Somliga går i trasiga skor Brother ali - Forest Whitker Dilated Peoples worst comes to worst Petter -Älska din stil Streetlife - Who wanna rap kalle baah - you're my angel Nas feat 2pac - Thugz Manison (N.Y) Kyle Andrew - Sushi Reakwon - Still strugglin' Gnarls Barkley - Smiley faces Petter ALC - repa skivan Governor Andy - Reggaeprofil Dalton - Ge mig en chans Snowgoons - nothin' you say Infinite Mass - No 1 swartskalle National Teatern - Kolla Kolla Weezer - Island in the sun Geo Da Silva - I'll do it like a truck Nääk - Hur högt? (tror de är han iaf) Henok achido - high on life (when the drugs don't work) Teddybear Sthlm - Hey boy Johns Candy feat adam tensta - Gonna let you know Skaburbian - Flow Skaburbian - Nurbian Song Magic System - bouger bouger Jackson 5- I want you back
riktig epa-tråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Deluxe_ tyst me dig om du inte vill hjälpa till ;)
För de som glider med stil runtom nätterna.
In the air tonight
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bring me the horizon - Chelsea Smile.
Här har du drag :)
Don't!
Valfri houselåt. Vilken? Alla låter likadant =)
visst finns det alltid lite plats för shpongle:)
Onyx - Slam harder Den låten måste finnas i bilen.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Eller om man vill köra på lite 90s Robert Miles - Children..
Justice - Cross Fetare bilåkarplatta får man leta efter.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Skön blandning av musik folk..
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Dr Dre - Xxplosive haha solklar låt
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "