Vilka skor är detta?

Övrigt - Blandat

Vilka skor är detta?

Vilka skor bär Wiz i detta klipp?

http://worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhCe2036YVo7D38X2y

det finns en chat! missa inte den...
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Jordan VII Bordeaux. Kommer nog en retro nu i vår, finns nog andra som har bättre koll på när än jag dock.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
har beställt dem, de släpps egentligen den 16e april.
Min kompis fick hem dem igår dock, finns massa ställen man kan beställa dem från.

citysole.com rekommenderar jag
tack så mycket för hjälpen.. jag brukar inte vara så mycket för retro, men vem vet.. de kanske är nice!
Såg retro-skon nu, tycker den vanliga är mycket snyggare.. Vet du vart man kan hitta den också perezos0o?
Vad är ditt problem med retros? Jag gillar också OG. Problemet är ju bara att de släpptes 1992 och sulorna på VIIorna håller inte i 19 år. Hittar du ett OG par är chansen att du kan använda de mer än en vecka rätt liten.

Vill du ändå ha ett par OG kan du kika på Ebay. Ett DS par går kanske för 400 dollar.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
aha, det lät ju inte så bra.. vore nice om de släppte de vanliga igen.

Kan tyvärr inte sätta ord på mitt problem med retros, jag gillar de helt enkelt inte!
Tack för hjälpen iaf.
alltså jag vet inte om jag såg fel sko.. för nu kollade jag upp VII retro igen och jag tycker att de är snyggare än orginalet :)

Vad jag inte förstår är varför sulan ibland är ljus och ibland är mörk? på retron då..
Kanske bara är bilderna som är missvisande?
Air Jordan VII Bordeaux OG DS går för 800 dollar kanske även mer beroende på strlk. Det är väldigt sällsynt att hitta dessa skor i DS.

Som candide nämnde så går inte dessa OG skor att ha på sig. Även om de ser ut på utsidan att de är hela och fräscha så har gummit spruckit på insidan och det är bara en tidsfråga innan de går sönder. Så om man vill ha ett par bordeaux att gå i så är Retro ett väldigt bra alternativ.