I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fan ta kärlek

Övrigt - Blandat

   

2011-04-22 22:49

fan ta kärlek

blev kär i en tjej för nästan ett år sen.
jag lovar hon var den mest underbara i hela världen men saker och ting började skita sig för mig nu dem senaste två månaderna (mitt liv i helhet)..
har allmänt varit deppig pga många saker. förut bråkade vi lite då o då men det blev alltid bättre, hon var alltid ledsen över hur hon behandlade mig så dåligt med att verka så självisk osv och jag sa liknande saker tillbaka.

men nu dem sista två veckorna så har hon skyllt exakt allt på mig. vi hade gjort slut ett fåtal gånger innan, både hon och jag har sagt det vid nåt tillfälle men vi blev tillsammans igen direkt förutom nu när jag blev less över att det inte verkade som att hon brydde sig alls om hur jag mådde så för jävligt. så jag fick nog för tillfället och tog det värsta beslutet i mitt liv genom att säga att det var slut mellan oss vilket har plågat mig i ca två veckor nu.

vi har sen dess bråkat väldigt mycket och hon har sagt flera gånger att hon aldrig mer kommer bli tillsammans med mig igen, sen nu på senare tid så skulle jag ge henne utrymme men var bara borta en dag eftersom att hon först skrev att hon saknade mig. sen efter ett tag så skrev hon igen men hon skrev att jag inte skulle bry mig om det hon först skrev, att hon hade ändrat sig eftersom att jag hade ljugit till en person om en sak som inte hade nåt med henne att göra och det var egentligen ingen större sak,
så var tvungen att prata med henne igen för att försöka reda upp det vilket inte fungerade (igår)

sen när vi hade pratat ett tag så blev det bättre och hon pratade med mig normalt som vi var vänner osv. hon sa också att hon saknade mig och att hon saknade "oss" när vi var tillsammans, trodde allting skulle gå hur fint som helst och innan hon gick för att lägga sig sa hon hur hon hoppas att jag blir mig själv igen nån dag...


dagen efter:
redan nästa dag är hon en heeeeltt annan person, idag fortsatte hon att ge mig skit för allt, sa hur mycket hon hatade mig och att jag är falsk osv. osv. osv. osv.

fast jag har mått så här dåligt på sistone så verkar det som att hon njuter av att försöka få mig att må så dåligt som möjligt! det är så mycket hon har sagt idag som får det att verka som att inget nånsin betydde något för henne samtidigt som hon igår berättade för mig att hon saknade vårat förhållande så mycket.

det slutade i alla fall med att jag nu brutit upp nästan all kontakt med henne som msn osv..


i alla fall, hur fan ska göra nu? ska jag vänta några veckor.. kanske några månader, kommer saker bli bättre då när jag blivit bättre och när hon har fått lite tid att tänka. eller ska jag bara skita i allt och leva vidare, hitta någon annan så småningom? grejen är att jag verkligen älskar henne men.. hon är en sån ##### allt för ofta..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.