New York om ett par dagar - sneakers/skivbutiker!?

Övrigt - Blandat

New York om ett par dagar - sneakers/skivbutiker!?

Åker till new york i slutet på veckan i en vecka.
Har en del jag vill kolla på, men de finns mycket mer butiker att besöka kan jag tänka mig.

Är det nån som ar tips på skiv, sneakers eller bara sköna klädesbutiker att tipsa om? Jag kommer att bo ca 15 minuters gångångavstånd från centralpark.

Tack på förhand!

/Tobbe

i get more pussy then panty!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Nja, egentligen inte. Har varit där två gånger men kan nog inte tipsa om några specifika saker. Anledningen är att i just den stan så hittar man ganska enkelt sina egna favoritställen ganska snabbt. Kan vara pizzerian på hörnet eller Macy's typ. Men iofs, om du vill ha sneakers kan du ju gå till Nike concept store eller vad den nu heter, som har 4-5 våningar skor. Billigt blir det också tack var den låga dollarn. Air Max 90 kostade t ex 100 dollar och Air Force 1 ca 90 dollar, vilket blir drygt 600 kronor. Motsvarande i Sverige är ju 900-1300 kronor. Över lag är kläder ganska billigt, i synnerhet med en låg dollar. Det är definitivt värt att åtminstone kolla in de större varuhusen som just Macy's eller Virgin. Kanske hittar du nåt. Kanske är det bara skräp.

Adressen får du googla. Över lag så är Google din vän. Första gången jag var där så började jag kartgoogla bl a märken+NYC och fick upp en drös förslag. Det förutsätter iofs att du vet vad du vill ha.

Annars är tipset enkelt om du vill shoppa: ta tunnelbanan och hoppa i stort sett vart som helst på Manhattan och börja gå smått planlöst tills du hittar ett område du gillar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
du har burkina nere pa lower east side, tror att adressen ar 177 houston street.. finns lite fler butiker i omradet, de ar bara kika, finns massa kul butiker nere pa lower manhattan
enda vägen till seger är att överleva när andra dör