|
|
|
|
|
Vill prova denna frilla!
Jag ska klipa mig idag, och är riktigt trött på min vanliga frisyr. Då såg jag denna bild och tycker den frisyren var grymt snygg, tror den skulle passa på mig. Men jag behöver veta hur man ska klippa isf.
Det ser ut som om han har klippt ganska kort på sidorna och har kvar lite längd ovanpå. Men tänk om man inte passar i denna frisyren, då måste det ju se skitfult ut när man ska försöka få någon annan frisyr med den längden.
Någon som har lite erfarenhet om den här typen av frisyr?

|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Ser jättedumt ut.. kommer va förbannat jobbigt o ta hand om. Och du ska raka skallen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Åh! En basshunter-frilla. Ett bra val.
amen synthare då, fyra bögar och en dator
est. 1986
|
|
|
testa! håret växer alltid ut igen.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
Battlerappare
2011-04-28 13:21
|
Ser ju JÄTTE svårt ut att ta hand om verkligen. Undra vilka avancerade metoder som krävs för att skapa ett sådant mästerverk.
|
|
|
Bilden visas inte för mig :(
dör av nyfikenhet nu. vad var det för löjlig frisyr?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
hahahaha fooo real nigga?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
|
|
Känns som nån sorts japansk mangafrisyr typ snubben till höger
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Kort på sidorna och lite längre ovanpå kan vara snyggt, men då ska det vara mer pop än pojkband med tusen liter gel
|
|
|
hade sån när jag va liten :P inte så jättesvår att ta hand om med rätt vax och sånt... Däremot e frisyren rätt så ful
|
|
|
alltså allt beror ju på vad du har för hår.
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|
Moderator
2011-04-28 19:02
|
Skriv ut bilden och ta med till en frisör. Du får garanterat bättre svar och slipper bli hånad.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
Producent
2011-04-28 19:22
|
who you gonna call? gaybusters...kan tänka mig att dom som skulle vara ( gaybusters ) har en sån där frisyr. Men kör hårt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
Sen får vi se en bild på ditt resultat när du står o putar med läpparna! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Producent
2011-04-28 22:41
|
Sen får vi se en bild på ditt resultat när du står o putar med läpparna! :) med läppglas för att få fylliga läppar, helst lite urringat =D
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
frisyren är inte alls svår, men varför frågar du här? Ska du klippa själv? kan garantera att du inte får till det alls då..
|
|
|
för det är så jävla manligt att ha rakat huvud. kids.
DING DONG
|
|
|
Rakat huvud är alltsomoftast ENORMT fult och till för folk som antingen 1, börjar tappa håret och skäms eller 2, tror att det får dem att se "hårda" ut.
Fast sen är det lätt för mig med mitt gudalika älskade-av-alla-hår att racka ner på andras frisyrer och avsaknader av frisyrer
|
Producent
2011-05-02 14:34
|
Rakat is the shit, slippa massa jävla hår produkter för att se bra ut i håret. Behöver bara vakna så vet jag hur jag ser ut på skallen...Men sen så ser jag jävligt sexig ut i rakat o alla brudar tycker jag e grymt sexig i rakat hår...I love it shaved and the girls
|
|
|
raka på sidorna och spara nån centimeter där uppe .
trust me on this one .
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
|
|
|
|
|
|
Vidrig frisyr
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
|
|
|
Simpelicious P25: Ah yeah word
hejhej
|
|
|
har helt rakat på sidorna o halva nacken sen har jag långt där uppe, inte som på bilden dock. jobbigt att ta hand om ja för jag har så sjukt tunna hårstrån:P ser riktigt fult ut annars. har man tjockt hår som står upp naturligt så e de lungt o inte behöva fixa frillan. jag ska raka mig snart o ser fram emot det:)
rakat e nice på sommaren!
Haters gon' hate...
|
|
|
tjockt hår som står upp naturligt? har jag knappt hört talas om...
|