I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Personer på whoa som hade varit intressanta att träffa i verkligheten

Övrigt - Blandat

2011-04-28 22:33

Personer på whoa som hade varit intressanta att träffa i verkligheten

Funderade häromdagen att man fan ändå spenderat way too much tid på whoa sen waaay back och hunnit läsa alla möjliga dumheter och kul grejer från allt möjligt folk. Vissa verkar skitkul, andra dumma i huvudet, några är fina, en och annan kommer med intressanta tankegångar osv osv.

Lekte med tanken att om man drog ner en eftermiddag i en park med ett par kalla öl för det typiska parkhänget en sommarafton, vem skulle vara soft att möta IRL runt grillen bara sådär av en slump?

Motivera varför också!

Själv måste jag nog tänka lite på det innan jag skriver några förslag, hehe..

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-04-28 22:44
Whoaöl brukade väl vara nån grej.

Alltså, det finns folk jag hade velat träffa fram och tillbaka, men den enda jag faktiskt träffat är Sama, och hon är jävligt soft ska ni veta (och dessutom ett saaatans energiknippe när hon får ett par kalla i sig)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Producent

2011-04-28 22:44
idag?? ingen alls...hade du frågat runt 2002 så skulle jag kunna säga runt 10st från whoa.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-04-28 22:54
App P21
instämmer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2011-04-28 23:12
Är mer en iaktagare av mig IRL. Med utgång från det hade det varit intressant att sitta och lyssna på diskussioner med BountyBoo, GAIA, Bilingual och BC99.

2011-04-28 23:19
idag?? ingen alls...hade du frågat runt 2002 så skulle jag kunna säga runt 10st från whoa.

2002??? Pffft... då hade det redan blivit helt ointressant. Snackar vi 1994, då hade jag kunnat nämna ett gäng!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2011-04-28 23:26
Bling The Moneymaker.. som mystisk på nåt vis

2011-04-28 23:32
Vore kul att ha en reunion på whoa-meet i slottskogen, fast det räknas väl inte eftersom jag träffat alla där redan.

Skulle kunna tänka mig att dricka öl och snacka fighting och zombie-survival med BC99 någon gång, om vi båda lovade att inte dra in politik i det.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Producent

2011-04-28 23:37
amfetaminpsykos är den enda jag skulle vilja träffa, han var rätt vettig när han var aktiv här.
Producent

2011-04-28 23:50
2002??? Pffft... då hade det redan blivit helt ointressant. Snackar vi 1994, då hade jag kunnat nämna ett gäng!

och whoa fanns 1994??
Battlerappare

2011-04-29 00:20
Nu är de ju bara attentionwhores kvar på whoa typ, inge kul

Producent

2011-04-29 00:26
Nu är de ju bara attentionwhores kvar på whoa typ, inge kul

Så sant som det va sagt

2011-04-29 00:47
Men när man var yngre o dum i huvudet hade det kanske inte vart lika givande?

2011-04-29 00:49
BC99 hade jag nog velat träffa, han verkar vara en riktig besserwisser
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-04-29 01:21
Jag skulle vilja träffa Brazen. Mest för att hon är så jävla trevlig och verkar va asball. I övrigt har jag träffat dem jag velat träffa och dem har visat sig va lika intressanta som jag trott, minst sagt.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-04-29 07:07
Trixig-person3 hade jag velat träffa dragit i örat och sagt att det kanske är dags att börja sköta högstadiet..... och kanske komma in på en vettig gymnasie utbildning.....
Dra åt helvete

2011-04-29 07:27
träffade min exman via whoa, min pojkvän med, jag känner mig rätt färdig med att träffa folk.
:)
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-04-29 07:38
iof känner jag knappt en jävel i den här staden, så på det sättet vore det kanske fördelaktigt, but no.
Moderator

2011-04-29 18:57
CSG_HUNKEN, hahhahahhahah! vad härligt
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-04-29 19:35
Hade velat sitta i ett bås med en massa kalla med ungefär alla som är någorlunda aktiva i politik forumet.. Annars är ju LillJ skön fast hon har jag redan träffat så att, BC99 hade varit kul att snacka med tror jag.. hmm, finns säkert ett par som hade varit roliga att träffa.

bilingual + kammel VS bc99 + gaia.. krök + debatt, det vore kul att sitta och observera haha.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2011-04-29 19:54
Hehe jag en besserwisser? :D Visste inte att jag gav det intrycket hehe.

Har faktiskt träffat en hel del whoaiter. Både 08'or och 040 whoaiter :) Finns en hel del jag vill träffa. Men på rak arm, GAIA, Yun DI, DMAt, Misery Chick, Krossad Anka, Refused, Uncle Sam (har vi haft olika politiska åsikter ens?)

DMAt: Jag blir helt glad och kärleksfull när jag blir berusad, så jag vet inte ens om jag hade blivit arg på Bilingual hehe
At the gates of Eternity...
Poet

2011-04-29 19:55
Just det. Mabande har jag konstigt nog inte träffat. Konstigt med tanke på att han är från samma lilla förort i Stockholm som jag kommer ifrån och sedan flyttade till Malmö (precis som jag också gjorde). Men Mabande och Bounty är några jag måste träffa fan hehe
Poet

2011-04-29 20:02
Triple post, my bad. Kan lägga till Dizzy89 och Evolution, Soul Survivor II och OsvenskTiger trots att han verkar ogilla mig :(

2011-04-29 20:13
Haha, ja just det! Såna där whoamöten var det en gång i tiden kommer jag ihåg. Var aldrig på något sådant möte men läste att det gick vilt till ibland? Trodde såna möten var mest för att folk ville ligga osv, läste dock i nån tråd att det en gång kom ett gäng kickers och började svinga mot whoagruppen för att de var medlemmar på whoa, wtf? ^^

Alla i tråden som vill träffa mig skulle vara lika trevligt att träffa dom. (Keff svenska yo?)

Att sätta mig och BC99 i Tag Team mot Bilingual och Kammel blir ingen solskenssaga, vi skulle äta upp och skita ut dom på en kvart, haha..

Den jag tror jag skulle komma bäst överens med och dela samma åsikter som är kanske BC99, vi brukar vara eniga i det mesta och har så varit sedan tidens begynnelse, haha..
Poet

2011-04-29 20:18
GAIA: Yeah det var D-Beck (som jag faktiskt träffat IRL också) som hamnade i bråk. Ganska lustigt, med tanke på att han var en trevlig pys. Jag var där, men hade stuckit några timmar innan bråket började.

Hahah tag team och så filmar vi det hela! Kommer vara med på startsidan här på Whoa som en del av "Whoa TV".

2011-04-29 20:23
Hehe.. Jo det skulle ju kunna vara intressant att sitta och höra på en svensk och en saudier sitta och försvara SD och hata på multikultur (not).

Ja han D-Beck verkar trevlig. Men det är väl såna personer som oftast blir påhoppade av kaxiga jävlar liksom. Ju trevligare och artigare du är desto större risk för att några fuck-ups ska börja jiddra med dig.

2011-04-29 21:23
Ingen.

2011-04-29 21:23
Oj, glömde motivera.

Därför.
Admin

2011-04-30 00:34
mästerkatten och JackFalk, no doubt. Enda jävla människorna som kan argumentera med en vetenskaplig utgångspunkt fast jag inte håller med dem om något alls. Och QanA, men det hade mest varit för att slå honom på käften och sen hångla upp honom, oerhörd hatkärlek för den grabben.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-04-30 00:50
Joel413!
Varför avregistrerade han sig från whoa?? Vad han än skrev så lät det så jäkla vettigt.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2011-04-30 01:50
Fumez:

och whoa fanns 1994??

Va oj, hm... ok men det året Whoa fanns först, då! Då var folk intressanta! Sen dess är folk bara attention whores, så jävla gammalt!!!!1

2011-04-30 03:03
Det finns ju en del folk man skulle vilja träffa bara för att se om de är på riktigt, men även där är suget mindre än förr. Trollkulturen på whoa har verkligen stagnerat. Konspirationsteoretiskt lagda sverigedemokrater känns jävligt gammalt.

Annars har jag nog redan träffat huvuddelen av de jag har haft lust att träffa. I alla fall den Stockholmsbaserade gruppen.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Battlerappare

2011-04-30 10:24
Perveterad_bäver vill ja träffa, hört att han e ganska söt och trevlig

2011-04-30 10:52
Mabande, Bounty, Soul Survivor, BC99 och GAIA skulle jag nog vilja träffa.

Sen alla snyggingar i bildtrådarna vore ju kul också haha.

2011-04-30 11:10
Jag skulle vilja träffa Bounty och misery_chick:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-04-30 11:16
Ja det finns helt klart ett gäng jag fortfarande inte har träffat och skulle tänka mig att hooka upp med!

BC var ju längesen så det hade ju varit kul igen, vi delar mycket åsikter och så är han ju en härlig person dessutom :)

Johnny_k_ståhl hade jag velat träffa, gillade nog fan allt den människan skrev här på forumet, varför är han borta!?

Håller för övrigt med många här om att det vore kul att träffa GAIA, verkar vara en intressant människa.

Ingen annan som hade velat träffa turkish_raki på den tiden det begav sig och se om hon var på riktigt?

- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-04-30 11:18
Ja bounty och misery är jag faktiskt också sugen på att träffa upp med!

Kanske är det dags för en whoagathering utomhus i sommar? Vad vet jag :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-04-30 13:09
nästan alla hänger juh på facebook nuförtiden och snackar med folk d redan känner och spionerar på varandra.
Tycker att många attention whores har dragit dit.. det är bara mindre folk på whoa som skriver.(kankse är många som bara screenar)

Har träffat många whoare genom åren.. Men visst skulle det vara kul att se bilingual + kammel VS bc99 + gaia i en debatt battle (om det rimmar blir det extra poäng). go go go teaaam.

-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-04-30 13:27
Empire - Det är han.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2011-04-30 13:41
Facebook är för bitches!

2011-04-30 13:42
JL Hade jag velat träffa, han va så kaxig i vår senaste diskussion.. lätt o vara det över nätet :-)!
Redaktionen

2011-04-30 13:53
jag vill traffa molgan.

tror det kan leda till en del intressanta diskussioner.

namaste

2011-04-30 15:14
Det finns bara 1: Johnny_K_Ståhl

2011-04-30 15:27
Anfetaminpsykos, men han är död?
Hatin' on crews.

2011-04-30 16:33
Bläck-on-Bläck

nähä?

2011-04-30 16:37
Bläck-on-Bläck

Folk skrev väl RIP i hans gästbok?
Hatin' on crews.

Poet

2011-04-30 17:02
Bara jag som får upp ett Youtube klipp när jag klickan på Molgan på listan över vilka kontakter jag har som är online? :S

2011-04-30 17:49
jag har inga vänner, varför.. varför var han tvungen att påminna mig om det :/
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2011-04-30 19:06
Folk skrev väl RIP i hans gästbok?

haha, men det är mest för han inte är aktiv ska du se ;P

2011-04-30 21:18
App: Instämmer där med! Sama är hur kul som helst!
Empire: aaw..gubben. =( Vet att det var länge sen. Vi kan väl dricka öl i sommar?
Henkso: Du är också väldigt söt och trevlig!

Sen vettefan om jag vill träffa några fler.. har nog träffat min beskärda del genom åren skulle jag tro. Jo klart jag vill träffa fler om tillfälle bjuds!
www.nativeswedes.se

2011-05-01 02:02
Det är nog flera här som vore kul att snacka med, Henkso comes to mind för han verkar sjukt smart måste jag säga.