Haha ge ifrån sig homovibbar? Vart får du den befängda idén ifrån? :) Sen snackar man väl lite innan man ska köra lite kinky grejer? Eller så är man en gambler ;)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Battlerappare
2011-05-06 23:36
Det är nog de enda som fått mig opepp faktiskt, ett finger mot röven där ja... inte stabilt.
doggson.. om tjejen får intrycket av jag är homo när jag ligger med henne och hon får snilleblixten att genast penetrera mitt anus med hennes finger, ja då vet jag inte vad =P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
uhh jo, dockstilen är jävligt avtändande också. smärtsam ibland också. fuck her gently borde bli obligatorisk att lyssna på i högstadiet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DMAt: Som D-beck säger så brukar det ju utbytas ord innan, men jag vet inte du kanske har nice röv och den kanske är inbjudande. Man ska ju gambla lite, iofs har det ju lett till sparkar i huvudet och liknande skit
I.C.T.W Ill be heading out soon
vad pratar ni om ? IM A SOLDIER FROM THE DESERT OF DEAD
Inte loggat in här på typ 3 år, strö läst forumet men asså hur oknullade är folk här egentligen? Salt på ostmacka. kom igen "Slå mig, dra mig i håret, låtsas att du våldtar mig" varje tjej fantiserar om att bli våldtagen, att hon ens behövde ta upp sin fantasi medans ni knullar visar ju bara på att du måste lära dig att vara dominant och knulla hårt.. fett fail att missförstå det helt och ta upp det som en knasig grej. Nån tar upp nått en tjej sa när han var 14, spännande sexliv du haft sedan dess.. dock kudos till att loosa oskulden tidigt. Nån brud vill bli slagen, visst lite udda, men är väll bara att slå henne och knulla på hårt bakifrån tills hon inte kan säga något mer vettigt än "gegmhe hmeggh heee hmmmmeee" Sen att vissa tjejer klagar på killar som knullar för hårt, mmmm visst. Säg en tjej som inte fantiserar om att bli knullad till bristningsgränsen av en fett dominant kille som kallar henne för sin egna lilla slyna och knullar henne igenom orgasm efter orgasm... Smyga in ett finger i rumpan på en tjej= Fail Få tjejen att känna sig fett dirty och säga "jag kommer knulla din rumpa så hårt ikväll" för att sedan när man sexar trycka upp den i rumpan på henne och säga "duktig flicka" = Winning Sen mens, nej det är inte najs, luktar rå kykling och man måste slänga sina handdukar pga blodfläckar FAKK NI ÄR MÄN, Det handlar inte om vinklar eller olika finger/knull tekniker, det handlar om att känna sin manlighet och våga vara dominant. Tjejer älskar kuk, älskar suga kuk precis som vi älskar fitta och älskar att slicka fitta. Våga lita på kuken! Rekommenderar alla killar att läsa My secret garden av Nancy Friday. En bok från 70talet där tjejer skriver om sina sexfantasier. Ta till er av vad tjejer vill ha for fuck's sake Gokväll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha troll?
At the gates of Eternity...
Nej det handlar inte om att vara dominant, det handlar om att ha ett bra samspel, sen hur det utspelar sig beror ju på personerna och vad de nu gillar.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
BC99: Nope, dålig dag. Dock är allt jag skrivit sant
Exorsixten P24 Varför kan jag inte ta ditt inlägg seriöst någonstans?
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Pajson, vet faktist inte. Menar inte att tjejer vill bli våldtagna, men att dom gillar att fantisera om det. Varför ni gör det skulle jag själv gissa på har att göra med hela hora/maddona prylen. Att det kommer från viljan att bli dominerad och samtidigt slippa känna ansvar för sin sexuallitet som är så sjukt förtryckt. Sen viljan att bli dominerad, från egen erfarenhet så får alla tjejer jag knullat på hårt ett euforiskt leende på läpparna när dom upptäcker att jag inte är typen som kör missionären i r-n-b tempo med djupögonkontakt och efter sexet frågar om dem kom. Alla blir sjukt kåta när jag slänger dom mot väggen och säger i deras öra att jag kommer knulla dom så hårt att dem kommer be mig sluta.
Redaktionen
2011-05-09 23:13
jag är (ändå) på din sida exorcisten.. i viss mån. enligt min erfarenhet ligger det tydligen en avgörande skillnad i att vara "en liten jävla hora" och "min lilla jävla hora". att vara en hora är inget vidare åtråvärt, uppenbarligen. men att vara någons privata lilla hora kan (varning: enligt mina antaganden) vara fyllt med bekräftelse och i runda ordalag spännande men framförallt rättfärdiga möjligheter till utforskning av sin egna sexualitet. och det är ju kul. allt handlar ju om vilken relation man har. sen kan man ju diskutera var och varför dessa behov uppdagas, något som verkar glömmas bort mycket nu för tiden. jag själv är något av en freudian och tror att hålet och behovet av sina föräldrars kärlek fylls med sex. på sexfronten intet nytt kanske, men låt oss ändå icke förglömma detta. och om tjejen bitchar över fingret i rumpan så har den inte blivit uppvärmd korrekt.
namaste
Moderator
2011-05-10 13:23
En gång såg jag ett par Foppatofflor i hallen. Då var det liksom bara att vända i dörren och gå hem...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Exorsixten P25 hahah snacka om att leva i en fantasivärld.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Squirtle : HAHAHAHAHAHAHA! :D
Squirtle: Va fan är det för fel på foppatofflor?
Producent
2011-05-10 15:43
jag ska följa det exorsixten skrev. verkar vara en vettig grabb.
Jag kommer direkt att tänka på en tjej jag träffade under en period för några år sedan. Det var flera saker hon gjorde som fick mig att känna obehag. Vid ett tillfälle låg vi i min säng fullt klädda och strulade runt. Efter en stunds hånglade osv smög hon sakta men säkert ner handen mot mitt skrev. Skärpet och blixtlåset öppnades och hon började "jerka" mig utanpå kalsongerna. Självklart förväntade jag mig att detta skulle leda till att kalsongerna också skulle av. Men efter ca 10min av detta fortsatte hon bara. Detta var i ett ganska tidigt skede av vår relation vilket gjorde att jag inte sa ifrån på en gång. Till slut fick jag nog och skulle smidigt slajda ner kalsipperna. Men då avbryter hon mig, slutar med jerkandet och säger: - "Va det skönt?". Jag får ur mig ett: - "Ja jo...". varpå hon lutar sig tillbaka, sätter nävarna bakom huvudet. Drar på ett nöjt flin och säger för sig själv: - "yesss Im goood". Där ligger jag med ett kalsongludds fyllt ollon och en väldigt oerigerad penis. Det var väl framförallt hennes genuina nöjdhet över att hon hade gjort det skönt för mig, som var så sjukt oattraktivt. När jag förmodligen hade fått en skönare upplevelse av att tajja själv. Hon påstod utöver detta även att hon hade "övernaturliga krafter" som kunde känna av döda människor. I stil med tanter i programmet medium. Hon kläckte ur sig saker som: "jag känner något här, det är kallt". Framför mina polare. Jag sa upp den här relationen ganska snabbt....
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Battlerappare
2011-05-10 22:35
Där har vi iaf en rätt vettig jävla avtändning ja
Exorsixten P25 Ja, alltså... Istället för att banga på alla brudar så jävla hårt kan man ju försöka sig på lite kontakt, läsa av, se vad den andra vill ha. Vi gillar alla att ligga på olika vis. Vi tjejer är liksom inte bara ett hål med tuttar och röv utan vi har ju en personlighet, olika saker vi gillar, olika saker vi går igång på. Typiskt bra att komma ihåg. Sen att ni fastnat lite för det här med att "tjejer gillar ju faktiskt hårda tag", varför i helvete skulle vi inte göra det? Är grundbilden att tjejer gillar missionären, är söta och försiktiga? vroksjab P22 hahaha, fan. sådär kan hon ju inte göra, orka vara stolt över sitt "jobb".
pajson Det beror ju på, just att det är utanpå-kalsonger-fjant gör det ju riktigt dumt, men efter en avsugning som lämnar killen halvt förlamad är stolthet på sin plats. Har en gång fått höra att hon tyckte det var trevligt att hålla i eregerad kuk, lite som en stressboll. Uttalades när hon höll i undertecknads eregerade kuk och valde bort runkade för att använda tidigare nämnda eregerade kuk som någon form av stressboll. Fick lite skit för att kuken inte stannade i eregerat tillstånd efter ett tag, som tur är ingen seriös relation.
Det var väl framförallt hennes genuina nöjdhet över att hon hade gjort det skönt för mig, som var så sjukt oattraktivt. Hahahaha! :'D
Ledsen för att jag drar det vidare OT
Vi gillar alla att ligga på olika vis. Vi tjejer är liksom inte bara ett hål med tuttar och röv utan vi har ju en personlighet, olika saker vi gillar, olika saker vi går igång på. Typiskt bra att komma ihåg. Pajson din och min värld är verkligen mil ifrån varandras.
Att jag ens är i samma säng som en tjej tyder på (enligt mig) att jag gillar hennes personlighet och hon gillar min.
Tjejer jag är med blir kåta när jag är dominant.
När i världshistoren har det hänt att en tjej som är på väg att komma vaginalt säger "jag är påväg att komma så sakta ned och ta det lugnare"? Aldrig någonsin.
praktexempel på tråk sex, men fint på film.
Vroksjab: HEhehehehe
Hon påstod utöver detta även att hon hade "övernaturliga krafter" som kunde känna av döda människor. I stil med tanter i programmet medium. Hon kläckte ur sig saker som: "jag känner något här, det är kallt". Framför mina polare Kunde hon även få kontakt med sin hjärna?
Anenkefali: Penis botar även all form av kvinnlig åkomma så som brötscancer, förkylning och PMS.
Exorsixten Utom den kvinnliga huvudvärken, som motverkar penis. Tror det är kul, för enligt äldre människor är det en av kvinnornas bästa ursäkter för att slippa sex (och slippa sex är ju vad kvinnor vill -?-). Haha
Tjejer jag är med blir kåta när jag är dominant. När i världshistoren har det hänt att en tjej som är på väg att komma vaginalt säger "jag är påväg att komma så sakta ned och ta det lugnare"? Aldrig någonsin.Men betyder det faktum att alla tjejer du varit med blir kåta när du är dominant att alla tjejer tänder på dominans? eller att det för att alla tjejer du varit med vill att du ska tuta och köra så de nästan spricker när de håller på att komma att det inte finns en enda tjej som inte skulle vilja det?
Tänder tjejer på dominans eller på att det är du som är dominant?
Självklart finns alltid undantagen som bekräftar regeln. Men ja, överlag gillar tjejer att bli ledda i sängen.
Exorsixten Men sluta upp med att dra alla brudar över en kam. För du har väl knappast varit med alla brudar? Kom liksom inte hit och snacka om oss som en enhetlig grupp, det blir lite fel. DET om något är sjukt avtändande. Du är avtändande. Är jag dum nu? Jag bara stör mig lite på hur du snackar om oss. Chilla lite!
Det var väl framförallt hennes genuina nöjdhet över att hon hade gjort det skönt för mig, som var så sjukt oattraktivt. hahaha!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
pajson F25
haha, eller hur...
Exorsixten P25
Kunde hon även få kontakt med sin hjärna? Svar: Nej! :D
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Pajson du är inte dum mot mig, bara frustrerad över att du innerst inne vet att det jag säger stämmer :) (kidding.....not.....eller...?) Chilla med vad. Jo, på många sätt är ni tjejer en enhetlig grupp, precis som vi killar är en enhetlig grupp. Visst har vi olika personligheter osv men personligen så tror jag att miljoner års evolutionär utveckling styr lite mer än vad just du eller jag tycker och tänker pga social programmering.
Men ja, överlag gillar tjejer att bli ledda i sängen. Men om jag låter dig leda, låter dig leda mig, leder du verkligen mig då? Jag driver inte nu, har snackat mkt om detta med andra vänner också och tycker det är en genuint intressant frågeställning.
Exorsixten P25 Haha, innerst inne vet jag bara att du är en mupp :) Jag tycker ändå lite synd om dig som tror att vi är enhetliga, för det är vi inte. Så! Hoppas jag aldrig får ligga med dig för det vore bara jobbigt att få hård sex bara för att du fått för dig att alla brudar gillar det. Jag tycker ju trots allt att ditt snack är avtändande, så det så.
Där ligger jag med ett kalsongludds fyllt ollon och en väldigt oerigerad penis. Det var väl framförallt hennes genuina nöjdhet över att hon hade gjort det skönt för mig, som var så sjukt oattraktivt. När jag förmodligen hade fått en skönare upplevelse av att tajja själv Bra jag började ju inte asgarva åt det där iaf, nu tittar alla konstigt på mig...
Medoria
Det är mer att du låter dig själv bli ledd av mig, att du ger dig själv tillåtelse att tappa kontrollen.
Pajson
Jo det är ni, tror du på riktigt att du är speciell? ingen av oss är det, Vi är biologiska varelser
Hoppas jag aldrig får ligga med dig för det vore bara jobbigt att få hård sex men gheezz louise...Vi kommer aldrig ligga med varandra, så du kan vara lugn :)
Alltså stenålderstänkande är extremt avtändande kom jag på nu.
What I said, yo!
Alltså stenålderstänkande är extremt avtändande kom jag på nu. Co-sign på den.
Squirtle , hahahaha bästa! foppa tofflor, träskor och sandaler måste vara det fulaste som finns!
sån här sandaler är bland de mest avtändande som finns:
oerhört avtändande är det med killar som är så osäkra att dom frågar "om det är skönt" efter varje gång han rör ens kropp typ. om man ligger o kramas, "eeh, va det mysigt? jag höll inte för hårt då?" efter att han gått ner "visst va det skönt, eller visst va de därför du stönade" efter sex "kändes den, va det skönt?"
Men kom igen! Är det skönt, så märks det.
Är det inte skön märks det garanterat också.
Sjukt avtändande med osäkerhet överhuvudtaget.
tjocka lår och fotleder är så jävla osexigt
vi är överallt!
nova spanar uppenbarligen inte in tjejernas lårparti. Eller så är han blind. Skämt åsido, det jag tror du menar är otränade,fläskiga, dallriga lår och såna kan ju döljas under ngn typ av klädnad.
Exorsixten
ääh, jag gillar inte din syn på människan. enligt dig ska jag alltså behandla alla exakt likadant? jag ska inte ta hänsyn till att olika människor upplevt olika saker, har olika miljöer, tycker om olika saker, utan jag ska bara säga "nej, du är en biologisk varelse och måste tycka som alla andra"? det är ju bara knäppt.
gött att vi fått det avklarat, vi kommer inte ligga med varandra. jag slipper bli avtänd av dig.
Alltså stenålderstänkande är extremt avtändande kom jag på nu. word på den!
Haha, foppatofflor går fetingbort också. Inte ens ok att ha som arbetsskor, fyfan.
Nope det ska du inte, men människor har biologiska triggers, vi gillar t.ex söta och feta saker pga den höga koncentrationen av näring.
På samma sätt har vi sexuella triggers, men antar att det inte är någon idé att fortsätta debattera.
Fattar inte grejen med att försöka vara PK när det kommer till sex, sex har aldrig och kommer aldrig vara politiskt korrekt never ever...
gött att vi fått det avklarat, vi kommer inte ligga med varandra. jag slipper bli avtänd av dig. Ok
Martha I am a married woman of thirty-four. I would like to tell you about my sexual fantasy. My own fantasy has a true base on which I build. About eleven years ago, before I was married, but was engaged, I went out a number of times with a married man with whom I worked. This was no "love" affair. It was purely sexual. Although I made it regularly with my boy friend, this man really excited me. We were lucky that we had a room to go to and didn’t have to make it in the back of a car. First we would undress completely. He would always have the most incredible erection. He would fondle, kiss, and suck my breasts. He would caress my bottom and smack it. He would play with my clitoris and insert his fingers up me. Then he would suck my clitoris and insert his tongue in me. During all this I never used to touch his penis. He would concentrate wholly on me, making me cry with excitement, and he would talk to me, the language of lust: "Oh, you beauty, you lovely little cunt, those lovely soft hairs I’m going to bury my cock against them, right up your cunt. I’m going to fuck you, fuck, fuck, fuck you, and I’m going to wet all those hairs with my come, and after that you are going to suck it for me, all of it." Then he would insert his fingers up my bottom and suck me to orgasm. While I was still crying with pleasure he would put his huge penis in me and with my legs around his waist would fuck me to at least two orgasms. He would still not have come yet, and would have an erection like an iron bar. He would push it against my lips until I opened my mouth and took it in and I would suck it. He was capable of withholding his ejaculation for as long as he wanted. Still not having come, he would take it out of my mouth and I would caress it with my hand, wrapping my fingers round it. Suddenly he would roughly grab my legs, put them onto his shoulders and force his cock into me again and work hard and fast. Then he would come, and I would feel his warm semen spurting. That then is my sexual fantasy. It never actually happened. I did have an affair with this married man, but most of the rest is just a daydream. Snabb utdrag från My secret garden från början av 70talet, alltså en kvinnas fantasi för 40år sedan.
Läs boken, riktigt bra. Är en samling av kvinnors sexuella fantasier gjord av Nancy Friday
hon har även samlat ihop brev till två böcker till.
så runt 1000 sidor av kvinnors sexfantasier, och om man läser dem så ser man ett tydligt mönster.
Tjejer. Gillar. Dominans.
Lägg där till dom tjejerna som jag själv personligen märker väldigt positiv respons ifrån, mina kompisar som även dom gillar det(har ingen kompis som sagt att hon inte går igång på det) + mina killpolare jag vet tjejer tycker är grymma knull.
och plus detta kan man även kolla på evolutionär psykologi så kommer samma mönster fram
Tjejer. Gillar. Dominans
Kommer inte orka skriva nått mer nu.
Jag hoppas innerligt att du har ett fantastiskt sexliv och ett kul liv i övrigt
PK? Det handlar väl om att anpassa sig efter den man ligger med? Precis som den anpassar sig när den ligger med dig. Man kan ju omöjligt säga att alla gillar en och samma sak. Sen att alla tjejer du legat med gillar hårda tag är väl för att du hittar folk som är kompatibla med just dig, inte att alla tjejer funkar så. Variation i sexet är ju the shiet.
Hahaha och du tror att vi alla gillar söta och feta saker pga den höga koncentrationen näring? fett och socker är beroendeframkallande. är ditt nästa steg att säga: men alla människor äter mat och sover, kissar och bajsar? Du är ju rolig! Stackars alla som är kompis med dig, om de bara visste hur du ser på dem.
Men fattar ni inte att man måste Lita på Kuken ? Inte fan kan man sitta och tänka på att kvinnor och män gillar olika sorters saker i ye olde fuckpad heller? Fattar ni väl?!
What I said, yo!
Exorsixten P25 är du lika säker på att killar gillar att dominera också?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_Chick: Jepp, sen att inte vissa vågar, inte har självförtroende för det är en annan femma.
Skivsamlare
2011-05-15 08:45
Det mest avtändande jag varit med om måste varit tjejen som efter att ha gropat mig på en privatfest, stått och klämt mig mellan benen viskat snuskiga saker i mitt öra drar med mig hem, klär av mig till bara underkläderna och säger "Bara så du vet så ligger jag aldrig på första kvällen" och tvärslocknar. Som någon sa tidigare i tråden: "Du är inte min blivande fru! Du är ett ragg.". Dra inte med mig hem över halva jävla stan om du vet från början att du inte vill ligga!
http://www.kulturkompaniet.nu/