I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Resa bort några månader i vinter, var?

Övrigt - Blandat

2011-05-16 17:09

Resa bort några månader i vinter, var?

Tjena, funderar på att åka bort ett tag i vinter med några polare men vet inte riktigt var.. men ett(eller fler) varmt land såklart :) har funderat lite på Filippinerna, kanske Vietnam, och runt däromkring.. Så tänkte höra om någon har några erfarenheter och tips att dela med sig av?
Behöver såklart inte vara om dom länder jag skrev..

2011-05-16 17:17
Frågan är ju hur mycket pengar ni har, finns många tips men kanske svårt att ge om man inte vet på ett ungefär hur mycket ni kan slösa men annars äru på god väg, filippinerna,vietnam osv. lär ju va jävligt varmt och kul
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-05-17 16:11
Är ju ett tag kvar så vi har inte bestämt hur stor budget det blir men kanske runt 50.000.. har inte åkt på en sån resa förut heller så vet inte riktigt hur mycket man kan behöva heller..

2011-05-17 16:58
De är jävla massa resmål för dom pengarna. Har en vän som åkte runt i Asien i 3 månader, han gjorde av med 15k, allt som allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-17 18:24
De är jävla massa resmål för dom pengarna. Har en vän som åkte runt i Asien i 3 månader, han gjorde av med 15k, allt som allt.

Ja då har man ju de jävligt roligt. Jag va en månad i thailand och brände 30 lök och då är inte mina flyg inräknade.

Är man på semester så är man, man ska inte snåla man ska leva som en kung och göra precis allt man vill och känner för.

Hatar luffare som vill leva som råttor, och komma undan så billigt som möjligt. Träffade några såna som gjorde oss sällskap en stund under resan. Dom tjafsa varje gång vi skulle ta in på något boende, sen vad vi skulle äta och hur mkt de fick kosta att kröka.