I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du hålla i en kurs om hur man överlever en zombiekatastrof?

Övrigt - Blandat

Poet

2011-05-31 16:03

Vill du hålla i en kurs om hur man överlever en zombiekatastrof?

Jag höll allt som allt tre kurser i våras om hur man överlevde en zombiekurs på ABF. Nu har ABF bett mig att göra det igen till höst, men jag saknar tyvärr tiden till det.

So I'm looking for a replacement! Har du ett starkt brinnande intresse för zombier, viljan att lära ut och boendes i/nära Malmö, PM'a mig här på Whoa! :)

Jobbet är självklart betalt!

Love!

At the gates of Eternity...

2011-05-31 17:05
Ingår praktisk tillämpning/träning så som slå levande humanoider i huvudet med yxa, skjuta dem i bitar med hagelgevär, stjäla mat på affärer, våldta kvinnor/män om de är inte villiga för att återpopulera jorden eller är det rent teoretiskt utbildning?

Är ingalunda i närheten av Malmö, men låter totally awesome och rätt underhållande. Kul att någon här kan tjäna lite pengar med.
rawr
Groupie

2011-05-31 18:25
Är det seriöst? Eftersom man inte kan veta om eventuella zombies skulle bete sig som på film (?)

2011-05-31 18:28
haha VARFÖR?? hur många som närvarar på dessa rå-skumma kurser håller på dagligen med hallucugena droger? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-31 18:40
Vad krävs för utbildning för att lära ut denna pseudovetenskap?
 biffko to di world
Poet

2011-05-31 18:50
Brinnande intresse :) Och man får ta det hela med glimten i ögat.

Deluxe_: Det var jävligt blandade människor som kom. Allt från 18 åringar till 42 åringar.
Rappare

2011-05-31 20:58
Och sånt här subventioneras?
Redaktionen

2011-05-31 22:50
namaste

2011-05-31 23:17
Kan vi bekosta kungahuset så kan vi fan bekosta kurser i zombie-survival!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Poet

2011-05-31 23:20
UncleSam: Exakt! Vad kommer vi liksom ha mest nytta av? En ordblind kung som drar på horhus eller vetskapen om hur man överlever en oundviklig katastrof?

Think people, THINK!

2011-05-31 23:39
Det hade varit en kul grej att trycka in i cv:t faktiskt! Men jag undrar, vad lärde du folk egentligen? Är det hela en humoristisk grej eller finns det någon vetenskaplig grund? :O
 biffko to di world
Moderator

2011-05-31 23:56
1. En zombie-epidemi skulle inte leva länge...
2. Vad i helvete? 3 trådar om samma grej, på typ 3 månader?
3. Hur kan dessa trådar ligga kvar om inte min pannkakastråd inte kunde göra det?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-06-01 00:13
zombie-survival ftw!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-01 00:22
Alltså, jag blir lite småförälskad i BC99 (mo homo?)!
Haha jag hade lätt gjort det om jag hade haft den blekaste aning om hur man överlever en zombiekatastrof!

Big up till skumma ABF-kurser!
www.nativeswedes.se
Poet

2011-06-01 07:07
Torre1: Det var faktiskt vetenskapligt grundat, sen applicerade jag zombierna på det. Jag hade gästtalare som talade om social dynamik, kampsports expert som visade lite common moves som hade hjälpt för att hålla zombier borta osv.

Mycket av det som mina elever lärde sig, hade de kunnat använda vid en krigssituation eller naturkatastrof tex.

Perveterad Bäver: Haha tack :) Mo homo?

2011-06-01 22:46
Zombie kursen är så jävla tung! Fan att jag missade den! Hade jag haft tid/kunskap hade jag gärna ställt upp
jag har alltid rätt.
Poet

2011-06-02 20:09
gggg_hatt: Det finns 2 möjligheter; antingen är zombierna snabba som fan, eller så rör de sig långsammare än Fat bastard. (och ja, det är bara en tidsfråga innan de första smittade rapporteras!)

BC99: Vad är lönen på? Och hur lång måste kursen vara? Damn this is sooo bad!
Jag har ätit pannkaka!