kown skrev: en0rm skrev: gammal bild, måttligt sliten Har du två olika färger på ögonen eller är det bara bilden som får det att se ut så? Om du har det är det jävligt coolt och du är en varg.hehe jag har det, ett brunt och ett grönt :p
va bra, har alltid kännt mig som en varg! haha
en0rm tycker det är så jävla coolt. Blir lika fascinerad varje gång. Senast jag la märke till det fenomenet är i bonde söker fru där en tjej har ett brunt och ett blått. Tycker det är sjukt vad man kan se olika ut beroende på vilken färg man har.
Såhär såg jag ut igår när vi plockade trattkantareller! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
oj bilden blev lite större än förväntat..
Battlerappare
2012-10-09 11:20
Inte konstigt när du är så fruktansvärt lång.
skägg och stor näsa, kan det bli bättre?
Emelie, trattisar <3! Hittade ni många? :) Morsan var och plockade och kom hem med hur mycket som helst! :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Empire - true.. ligger man på under 160 så blir bilderna jäävligt stora. För längre än så är svårt att bli
Brazen Vi hittade skitmycket faktiskt för att vara ute så kort tid! En bärkasse ungefär på ca 1 timme. :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Det finns så många fina människor :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Emelie, damn! Vad gott!:D
K-bag skägg och stor näsa är the shit! mina favoritdrag på karlar, och jag är inte ensam om att tycka om sånt, så du lär inte få problem med damerna såvida du inte har en hemsk personlighet. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaa! tekone du är en riktig skojare du.. snygga ni är förresten.
bara för det får ni en bild på mig i glasögon, hej hopp
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Battlerappare
2012-10-13 10:35
Åhhh Cuntmuffin var längesen sist!
med keps.
Jag och älsk. :) <3
nej....för mycket sliskigt löööööve....;)
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Bleweria Haha. Kärlek är braa! :D
nja...fast om jag redan sockrat kaffet tillräckligt så blir lite extra sliskande lite för mycket sött för tungan ;)
Blweria haha, var inte sån nu! Kärlek är BRA skit!
ja, men det är det ju....kanske....ibland...nångång...
Gud vad jag kände igen din pojkvän emelie? Är de nån man borde känna igen eller?
Emelies pojkvän är en riktig jävla legend alltså! Faggot Queens foe life blaow blaow blaow, vad vad vad, M-lineeeee.... Etc..
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
hahahaha. LillJ nje, det tror jag inte!?
K-Bag! åh du är så snygg jag dör!!
*..emelie..* Säger samma som LillJ, din kille känns bekant på nått sätt???? :S
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2012-10-15 07:08
Jag i Chelsea, NYC. Försöker vara jävligt häftig.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
DGAF hehe, ja jag vet itnte vart ni kan ha sett honom. hmm.
confident- du är häftig. När ska vi gifta oss?
Emelie - är han nån gammal rappare eller mkt ute i sthlm? Finns det något som gör att man kan koppla honom med något?
cuntmuffin haha klart jag e skojare, e den mest skojigaste du vet
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Moderator
2012-10-15 19:00
junkgirl Skyrim-tema på Halloween? :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
gjorde en mask i papercraft till en vän. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2012-10-16 00:56
LillJ skrev: confident- du är häftig. När ska vi gifta oss? Bevisa att du är lika häftig som jag så är jag down.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Jag har redan jinx:at LillJ!!
Jag och pajson på en studentskiva 2003. Temat på skivan måste ha varit "sämst klädd" eller något liknande. I övrigt var vi två stjärnor på den tiden!
www.nativeswedes.se
sicket flexigt halsband till mobilen du hade :D mycket bra
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Hahaha! Som vi ser ut, lyckats se snygga och smarta ut på samma gång *not* Kollar man på min profilbild ser man att jag fortfarande kör på att se snygg och smart ut... Kul att inget hänt på 9 år :(
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
hej
ska också vara med
cuntmuffin: Haha! Jag är beredd att hålla med om att det är jävligt flexigt. pajson: Vi var chefer! Vi visste precis vad som gällde och utnyttjade våra möjligheter till fullo! Jodå, mycket har hänt på 9 år. Vi har säkert halverat vår swag.
www.nativeswedes.se
K-bag sry! I'm only yours!!
Blweria - looking goood bro
hejhej inga konstigheter här inte!
LillJ Nää, han är väl bara snygg i guess! ;p
K-bag, snygging!