NÄNÄNÄPOÄNGEN VAR JU ATT DU INTE HADE NÅN FRÅN BÖRJAN
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Graffare
2013-07-23 14:26
Jag önskar att jag vore en sån kool skäggsnubbe jag tycker det kliar som fan efter en vecka!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare
2013-07-23 14:28
Misery_chick Tyst med dig, jag kan lyfta jättetunga saker.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Nattugglan Håll ut ett par veckor så slutar det klia. (Y)
Jag har ätit pannkaka!
Graffare
2013-07-23 14:31
MilK Använder ni trimmer eller klipper ni för att det ska se snygg ut?
Trimmer? Klipper? Jag toppar det typ en gång var 3-6:e månad. Bara en-två centimeter.
Jag har ätit pannkaka!
Tycker också det kliar när jag låter det växa ut men känns mycket bättre om man tvättar det grundligt med några dagars mellanrum.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Skägget kliar just p.g.a att det är kort. Hårstråna kliar för att de är invikta mot huden, och det är den enda anledningen. Har man däremot skitkass hygien så kan ju det vara en bidragande faktor till kliandet, men då ska nog resten av kroppen klia minst lika mycket som hakan. Håll ut några veckor så slutar det klia.
Jag har ätit pannkaka!
Battlerappare
2013-07-24 00:05
Det är ju dom där "några veckorna" som är helvete
Om du nu är battlerappare så ska väl inte några veckor av kliande vara så jobbigt? Det finns ju saker som är jobbigare. Och tro mig, ändamålet helgar medlen!
Jag har ätit pannkaka!
Battlerappare
2013-07-24 14:58
Om ja ändå vore poet istället :(
Jag tror det är är mer deprimerande att skriva poesi, i jämförelse med dissar till en motståndare. Har du lust att byta syssla?
Jag har ätit pannkaka!
Battlerappare
2013-07-25 00:16
Ohh ja snälla kan vi inte.
http://duckdown82.tumblr.com/
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
En liten skäggbild
http://duckdown82.tumblr.com/
Waaaaaaaas aaaap!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Skinnjacka, pink floyd och JAZZHANDS! härlig kombination
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
det där är inte jazz hands, det är typ t-rex-armar
Battlerappare
2013-10-24 21:33
ni ska alltid vara så negativa. DET KANSKE ÄR MIN VERSION AV JAZZHANDS. bitches plz. <3
det där är inte jazz hands, det är typ t-rex-armar DET KANSKE ÄR MIN VERSION AV JAZZHANDS eh, nej! båda har så feeeeeel. det är en Vanheden. inget annat!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
LillJ du är så söt! AWWW TACK <3
LillJ du är så söt! +1
...även om du har vanheden-händer. :p
Producent
2013-10-26 13:19
Hur lyckas man med Vanheden-händer som norrlänning? Vanheden är väl definitionen på stockholmare?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
nej, asså hans händer har ett ticks typ. dom dras ut och in snabbt. lite som trollkarlar ska göra typ. men ja, personligheten är ju 08/söder
Producent
2013-10-26 13:39
LillJ Har du ticks eller trollar du bara?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag hade bara tre sekunder på mig att posera framför web kameran så försökte improvisera :(
men för de mesta trollade jag bara..
Producent
2013-10-26 18:35
Så du är lite som en jazzmusiker som improviserar? Cool...
Producent
2013-10-30 17:36
Som en jazzmusiker
haha dopeness har du kollat ditt mail eller!! jag håller på panika här borta på andra sidan datorn.
Hangaround
2013-11-01 23:53
Från datorfyllan igår:
Jag har laddat upp bilder tidigare, varför fungerar det inte nu för när jag faktiskt ska visa mitt riktiga jag? Beror det på fulhet, kass uppladdning eller vadå? Ha!
Jag har ätit pannkaka!
Halloween yao.
Säkert sista bilden jag lägger upp i en "Hur ser du ut?"-tråd.
www.nativeswedes.se
Moderator
2013-11-04 10:37
Jag är blondski
Jag har en kattski.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
hejdå whoa
Love, whoa :)
Haters gon' hate...
Hangaround
2013-11-05 08:48
haha *vill ha gillaknapp*
ska man gilla upptåg med prostituerade?!! ...nu går satan på torra land!
Hangaround
2013-11-05 09:58
Battlerappare
2013-11-05 11:31
pga stängningen av whoa
Hangaround
2013-11-05 15:49
Du har blivit halshuggen och delfiner leker med ditt kapade huvud för att whoa stänger?..det är illa.
det vore mycket svårt att fortsätta skriva och lägga upp bilder på whoa med huvudet kapat samt besudlat med en(eller flera) delfin-nos(ar)....
men åh DU FATTAR JU INTE!!!!111ONEONONEEETTETTETT