I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag skäms för att säga detta, men....

Övrigt - Blandat

Poet

2011-06-06 11:13

Douche or No Douche tråden gick förvånansvärt bra faktiskt! A month and still counting!

I syfte med att aktivera och lära känna Whoaiter bättre, så kör vi nu "Jag skäms för att säga detta, men..." vilket innebär att vi ska berätta något smått pinsamt om oss själva, motivera varför ni gör/tycker om detta och man får enbart kommentera om man själv delar med sig av en pinsamhet :)

Så... jag börjar!

Jag skäms för att säga detta, men...
de senaste två åren så har jag använt en tjejparfym. Den passar så bra med min egen kroppsdoft, mjuk och söt lukt. Plus alla tjejer tror att det är en herrdoft när de sniffar på mig! :P

At the gates of Eternity...

2011-06-06 11:24
erkänn du vill vara en tjej ;)
Young gunna married to the streets no wedding ring
Poet

2011-06-06 11:30
och man får enbart kommentera om man själv delar med sig av en pinsamhet :)

Skriv något snabbt nu, eller så är jag illa tvunget att be en amdin/mod att ta bort kommentaren! Och nej, jag önskar inte jag var tjej. Jag är man och jag är stolt! :)

2011-06-06 11:39
HAHA! Tjejparfym....

Jag skäms för att säga detta, men jag sniffar på nya skor ett ganska bra tag. Det luktar asgott när skorna är nyköpta...men jag brukar inte sluta sniffa efter några användningar.. Lukten finns ju kvar :( och jag älskar den...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-06 12:22
Jag skäms för att säga detta, men... men jag brukar sjunga till Haddaway - What is love och andra 90-tals hits så som Mr.President Coco Jambo

Redaktionen

2011-06-06 13:22
tombombadilla

det gör väl alla...

jag skäms för att säga detta men jag kom precis hem efter för många dagars konstant supande och jag har inte duschat sen i torsdags.. vilket gjorde att jag bangade på att hänga med ragget hem, som för en gångs jävla skull tjatade på att jag skulle med.
namaste

2011-06-06 13:43
tommy girl, min parfym jag hade som fjortis. hatar den

2011-06-06 13:50
BC99 P28

skojar bara liet med dig kompis:)
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-06-06 14:51
...whoa är mitt liv

2011-06-06 14:57
Jag skäms för att säga detta, men... de finns inget jag skäms över :(
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-06-06 15:31
nali

Kanske inte... Men du borde skämmas över att använda IE ;)
Poet

2011-06-06 15:52
ÅderPåle: Hahahaha poor you! :D

YaBoy: Skriv något to make it up! :P

Jag skäms för att säga detta, men... jag älskar den här låten! :(

2011-06-06 15:59
FD: nää ;) IE är lungt =)

2011-06-06 16:13
nali
nu måste du skriva något igen!!

Jag skäms för att säga detta, men ibland ringer jag folk medan jag bajsar för att jag har tråkigt.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-06-06 17:18
Jag skäms för att säga detta, men... jag tog den här bilden på mitt nyklippta hår som jag hade klippt själv medans jag satt på toa och kissa

(dock skäms jag inte men jag tror de är sånna saker människor anser vara pinsamma?)

Redaktionen

2011-06-06 17:25
nali, tycker din sign passar in lite för bra här va.

jag skäms över att säga det men jag har inte duschat än, har mest suttit på youtube och käkat godisnappar och jag slänger gladeligen denna dag på högen av dagar där man inte gjort något som ens nästan är produktivt. alkohol is a hell of a drug
namaste

2011-06-06 17:29
ÅPO: tyvärr är jag en sån person som är ganska galen och vågar allt dock är signen mer för folk som försöker tracka ner på mig, jobbiga människor utan liv som är avudsjuka eller inte tycker som jag kan visa de på något annat sätt eller hålla tyst varav I don't give a shit
Poet

2011-06-06 18:31
Hur kan man skämmas över att digga Vanessa charlton låten? Awesome ju för fan.

Jag skäms för att jag är en svag individ
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-06 18:36
"en svag individ " vad är en svag person? Jag tänker direkt på fysiken.

Jag skäms för att säga detta, men... jag har åkt i en raggarbil där dom spelade Eddie medusa. Lite traumatisera av händelsen

Poet

2011-06-06 18:36

Haha du också?

Jag skäms för att säga detta men jag gråter när jag blir svinarg.
What I said, yo!

2011-06-06 18:39
d-beck: bäst ju hahahha

jag skäms för att säga detta men, jag kan inte komma pü nügot südant vilket müste innebära att jag har rätt dülig självinsikt/inte är särskilt självreflekterad och DET är nügot att skämmas över.
vegan power

2011-06-06 22:33
jag skäms för att säga detta men... jag har ringt två vänner för att raljera om hur störig jag tycker nali är.

2011-06-06 22:40
Fridan, du får gärna ringa mig också och berätta vrf du tycker jag är störig eller skriv i pm, lättare att jag ändrar på mig och fixar de folk ev. stör sig på.

2011-06-06 23:25
jag skäms för att säga detta men... ända sen GAIA nämne Lilla Al-Fadji så kan jag inte sluta tänka mig Al-Fadjis röst i huvudet när jag läser sleepysmiles inlägg haha. förlåt sleepysmile
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-06-06 23:31
hahahaha bex!

jag skäms för att säga detta men.. jag har nästan inget socialt liv utanför internet. Och det enda jag ser fram emot på kvällarna är nattrådarna. Tja!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Redaktionen

2011-06-06 23:37
trixig-person3

jag skäms över att säga detta men du är inte ensam om det.

inte för att jag är sån själv nu, men jag har definitivt haft det så. det löste sig bra med åren - håll ut.

OCH jag skäms över att säga detta men

nattrådarna är bra. lite för bra. jag har träffat två flickvänner där. fråga mig inte hur det gick till, men så är det.
namaste

2011-06-06 23:39
jag skäms för att säga detta men... jag är media-beroende
Producent

2011-06-06 23:46
Jag skäms för att säga detta, men....jag har precis kastat några jordnötter på en tjej som e allergisk mot nötter ( dock inte mina nötter )
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-06-06 23:46
Fridan, du skäms säkert över något annat som inte är oschysst mot något... håll dig till det.

Åderpåleone, du växer i mina ögon med din första skämmis.

Jag skäms för att säga detta, men.... ibland är jag lite socialt retard, men jag bjuder på den. Så skäms jag lite för att jag inte riktigt kom på något att säga här, trodde att min skäms-lista skulle vara lätt att bygga.

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Producent

2011-06-06 23:50
pajson: hon skäms juh över det hon sa?? va e felet??

2011-06-06 23:56
Jaa, men tänk om nali blir ledsen när hon ser att någon ringt till polare och snackat skit om henne? eller?

Jag skäms över att jag är lite mesig som ogillar snack som kan göra någon annan illa.
Producent

2011-06-07 00:02
välkommen till internet!

2011-06-07 00:31
Tack! Och visst kan man vara hård/kaxig/dryg men liksom, tror friden har rätt mycket annat att skämmas över än något som går ut över en annan person sådär. Ej ok!

2011-06-07 00:34
men det är som Fumez säger, hon är internet gangsta som inte skulle ha varit lika kaxig ansikte mot ansikte
Poet

2011-06-07 00:35
Jag skäms för att säga detta, men... jag fantiserar på daglig basis att slå vissa människor på käften att jag nästan undrar om jag inte behöver gå till anger managment.

2011-06-07 00:38
jag skäms för att säga detta, men... just nu är det ett hav med kläder på mitt golv, i all hast råkade jag för ett par dagar sedan spilla lite mat i havet och har inte orkat göra rent än. imorgon ska jag ta tag i mitt kaos som jag byggt upp på golvet.
Moderator

2011-06-07 00:40
Jag skäms för att säga detta men.. jag är sjukt mammig, mamma är liksom allt, förstår ni? Liksom, hon löser allt, hon kan fan allt, hon är bäst.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-06-07 00:41
Jag skäms över att säga detta, men... jag har vart en riktig jobbig jävla Stan en gång i tiden...

Haha eller hur
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-06-07 00:49
Jag skäms över att säga detta men jag postade i bildtrådarna. BÅDA TVÅ.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.

2011-06-07 00:53
Brazen, Stan? som i: Eminem - Stan eller? :S

jag skäms över att säga detta.. men efter att man spelat x-box hur länge som helst oavbrutet så inser jag att jag slösar bort mitt liv. vill göra en tråd om det men vet inte hur jag ska formulera det :P

2011-06-07 00:59
Metastrof, japp, precis en sådan... Ack så ung och okunnig jag var :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-06-07 01:04
jag skäms för att säga detta men jag är tydligen en "internet gangsta"

:)

2011-06-07 01:29
metastrof: ja jag har ju helt missat lilla al-fadji sü jag har ingen aning om ifall jag hüller med om att det är applicerbart ;)
vegan power

2011-06-07 04:24
jag skams for att saga detta men jag sista minuten-pluggar i vanlig ordning, ska skriva prov om nio timmar och har sitter jag och antecknar om b och t-lymfocyter hit och dit.

2011-06-07 05:03
Jag skäms för att säga detta, men.... Jag är uppe till kl: 10.00 på morgonen och sover till kl:20.00 på kvällen.
Varför Ska man älska när man inte blir älskad tillbaka??

2011-06-07 05:07

Jag kopierade precis meningen ovan för att jag var för trött för att skriva den... och medan jag gjorde det glömde jag vad jag skulle skriva att jag skämdes över, så en ny pinsam känsla dök fram. jag är gammal och senil nu.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2011-06-07 07:38

jag kommer inte på något, jag är helt skamlös, heh.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-06-07 09:09
exhale
t-lymfocyten mognar i thymus! lycka till!

2011-06-07 14:06
jag skäms för att säga detta, men jag ogillar feta människor som klagar över sin situation som att det inte är de själva som ätit sig feta. och ja, ja jag vet, vi är framevolverade att äta oss till fläskberg om vi kan eftersom det är en sjukt bra överlevnadsstrategi, men vad fan, lite självdisciplin får man ha. alternativet är att sluta klaga och acceptera att man är en tjocksmock.

i övrigt är det inte mycket jag skäms över. inte ens mina många bajsanekdoter. eller att jag gillar saker man "inte ska" gilla. skam är en dum och onödig känsla.

2011-06-07 14:15
jag skäms för att säga detta, men jag tycker inte om min flickvän längre. Ändå stannar jag kvar i relationen. Jag är en jävla toffel.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2011-06-07 15:20
pajson; tack, det gick fett bra och nu ar jag antligen klar med kursen. :D

negative; fett daligt for sjalen, fett daligt for henne. fixa din situation.

jag skams for att saga detta men, jag gnallde pa min mamma over telefonen idag, man ska inte gora det nar man har en sa fin mamma. tror hon skamt bort en med sin snallhet sa man tar den for givet.