I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Göteborg tips?

Övrigt - Blandat

   

2011-06-13 22:24

Göteborg tips?

Hej!

Som vissa vet ska jag till gbg om ca 2 veckor. Måste ärligt erkänna att jag kan 0 om göteborg. Vet bara att liseberg och röda sten finns där resten har jag aldrig ens hört talas om.

Har lite frågor till er, då vår första sak som vi ska göra där är liseberg (hela dagen antar jag) så är ju inte de så mycket att diskutera men efter de så får vi fritid i göteborg (mot kvällstid) en sak jag alltid har velat se i GBG är röda sten. Jag brinner verkligen för graffiti och tar så mycket kort jag bara kan överallt över hela världen för att studera de olika stilerna.

Om någon skulle kunna förklara för mig, hur långt är röda sten från liseberg? Kan man gå eller måste man ta buss/tåg etc.?

Skulle även vilja ha tips på bra resturanger (tänk dock på att jag inte äter fläsk så resturanger som är väldigt populära på att servera de sorts köttet är kanske inte så mycket att rekomendera just till mig).

Proppa gärna på med mer info som ni tycker är värt att se/köpa osv. då jag vill få en så ba upplevelse som möjlig där.

För er som saknar hjärna eller liv, kanske båda i ett? Så ja, man kan söka info på internet och ja självklart ska jag de men är ju väldigt kul att få reda på vad även ni tycker är värt att se, käka, köpa och allt jag skrev

Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid