I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjenen umgås med massa killar..

Övrigt - Blandat

   

2011-06-25 11:40

Tjenen umgås med massa killar..

Jag vet att detta kan låta töntigt, men måste få ballans på det här känner jag. Jag träffade en tjej för någon månad sen, och vi har nu kommit ganska långt och jag känner att det är nära ett förhållande då båda tycker om varandra väldigt mycket. "Felet" är att hon festar nästan varje helg, och har väldigt många killkompisar som hon skriver med och umgås med på fester. Jag är naturligtvis en sån som blir svartsjuk över mycket och känner en jobbig känsla i mitt bröst när hon ska festa osv, för jag vet att hon är populär och omges av många killar (hon har berättat det själv redan att många försökt ragga på henne)

Och vi har pratat om detta, och hon säger att hon aldrig skulle göra något med någon så länge hon skriver med mig, och att hon tycker om mig för mycket för det. Så jag litar naturligtvis på henne, jag vill i alla fall göra det men allt kan ju hända med alkohol i kroppen tyvärr. Så jag får inte min oro att försvinna, och jag vet att det kommer störa mig väldigt mycket när vi kommit in i ett förhållande osv, eftersom det redan gör det.


Jag har aldrig varit med någon som är så populär förut, så jag är lite ovan i en sådan situation. Jag har tänkt att jag skulle berätta för henne att jag inte kommer orka för att jag är för känslig, men jag tycker om henne för mycket så jag bestämde mig att försöka göra något åt detta i stället.

Så jag undrar om någon har förslag på hur man kan tänka/göra för att få denna jobbiga svartsjukan/känslan att försvinna!