Ryska vetenskapen redo möta utomjordingar

Övrigt - Blandat

Ryska vetenskapen redo möta utomjordingar

Som rubriken lyder så tror sig Ryska vetenskapsmän att vi kommer att kunna komma i kontakt med andra varelser i rymden inom 20 år.

Med tanke på att de har hittat runt 1000 nya planeter så kankse det finns en chans.. :D
då 10 % av dem liknar Tellus.

Utomjordingar

-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
fan va fett om det verkligen händer! hoppas dem är heta
I'm a different kettle of fish
Han menade vidare att utomjordingar högst troligen liknar oss människor, med två armar, två ben och ett huvud.

inte helt omöjligt Metastrof! har första tjing isf
Rappare

2011-07-01 13:37
Kan ju bara sluta illa.
Tjaa, är väl bara en tidsfråga. Att vi och jorden/tellus i hela universum skulle var den enda planeten med liv o utvecklad s.k. civilisation är inte sannolikt. Det vi vet, sett o hittills upptäckt utav universum är väl som en droppe i havet, övrigt helt outforskat och inte har en aning om.....
Undra vem som kommer börja bomba vem först...
undrar om vi kommer äta dom.... bygga stora industrifarmar där vi göder upp utomjordlingar

ÅH VA GOTT DET VORE!

Hoppas dom direktkvalificeras som skräpmat också, alla vet ju att skräpmat är godare.
Att säga att man är REDO MÖTA UTOMJORDINGAR för att sedan öppna med:

"Ryska vetenskapsmän RÄKNAR MED ATT mänskligheten kommer att komma i kontakt med utomjordiska civilisationer inom de närmaste tjugo åren. "

Konstigt.

ja, detta kan ju endast sluta i katastrof. ifall vi nu verkligen skulle kunda ha kontakt med aliens kommer dom ju se direkt hur patetiska vi på tellus är, som en alkis som tigger cigg

Producent

2011-07-03 12:36
Som om NASA eller nån topphemlig redan inte har kontakt, allt vi ser är en illusion ;)
Since 1984
http://www.therealgizlee.com
Moderator

2011-07-03 16:52
Det låter ju jävligt radikalt sagt av honom, någon som har lite mer fakta? Han har ju inte hela forskarvärlden i ryggen. Det är ju ofta problemet, någon med ett lite väl prominent jobb spekulerar lite sen är det igång. Men shit vad det hade varit fett att få uppleva. Tyvärr tror jag själv att mänskligheten får vänta ett par hundra år om inte tusen innan främmande kontakt görs. Däremot kanske väldigt primitiva livsformer.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Producent

2011-07-04 07:17
Jag tror det handlar om att vi människor måste vara redo att möta andra civilisationer, med tanke på vår historia på jorden när vi bara upptäckt andra kontinenter.
Frågan är om hur många av dessa intelligenta utomjordningar vill oss skada, vi lär inte vara dem enda som uttnyttjar vår jords resurser, såvidare inte dem är sofistikerade nog att inte vara lika beroende av dem som vi blivit
Since 1984
Haha, fyfan va vidrigt om det skulle inträffa, ser verkligen inte fram emot att möta några varelser som förmodligen inte kommer digga oss människor alls. Vet att Trixig kommer freaka ur om något sånt händer, haha:D
Spiken som sticker ut får smaka på hammaren.
fast varför ser vi dem som så superba? annars så kan jag tänka mig att dem kommer bli besvikna om dem förväntar sig att vi ska vara intelligenta varelser haha
I'm a different kettle of fish
micKillah finns ju teorier om att man kan kontrollera energin av stjärnor samt galaxer m.m. Vi befinner oss i det lägsta stadiet dvs 0.. Tror 1a stadiet är att man kontrollerar energin över sin stjärna, 2a borde vara galaxen antar jag och 3e universum(?)..

Om det finns folk som rest så många mil som för oss tar flera 100-1000 år och fortfarande lever, då är nog inte resurserna på deras planet (eller vår för den delen) allt för jävla intressant, men vad vet jag.. bara en tanke! :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2011-07-05 03:53
tror vi har sjukt mkt bättre teknologi än några eventuella utomjordingar iaf! så jag tror inte dom s kulle se oss som dumma som vissa här tror :)
"life's a garden, dig it."
Moderator

2011-07-05 17:27
Eller så har dem varit här, kollat på oss och tänkt ungefär som när vi ser ett gäng gråsuggor inte direkt "ohh vad kan de lära oss?!" har de teknologin är nog det fallet.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Poet

2011-07-05 17:51
sluta nu är du bara löjlig legoland
"life's a garden, dig it."
Producent

2011-07-06 00:12
Mänskligheten här är rätt pinsam
Since 1984
Ja vem vet, tänk att fjärilar ser i uv (kankse därför de flyger så kefft). Tänk alla olika ljus frekvenser som mänskligheten inte har upptäckt eller tänkt att se igenom. Allt som vi inte ser i dessa frekvenser vet vi heller inte om. Så om dessa andra varelser upptäckt en sådan frekvens och använder sig av dessa.. är det juh omöjliga för våra ögon att upptäcka :S . Så de kasnke redan är här :O
Skivsamlare

2011-07-06 11:40
Dom kommer bara ta våra jobb och kvinnor. Tellusdemokraterna 2014!
fair enough...
Eller kommer vi ta deras ^L^
Dom kommer bara ta våra jobb och kvinnor. Tellusdemokraterna 2014!

hahaha!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker