I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bara för att haka på alla andra, nu har jag också ett I-lands problem

Övrigt - Blandat

   

2011-07-06 01:55

Bara för att haka på alla andra, nu har jag också ett I-lands problem

Japp, ännu ett I-landsproblem gällande relation/girl-meet-boy kinda thing.. Såhär är det, att jag egentligen är en väldigt öppen person och anser att varje människa får tycka precis som dom vill bara dom inte försöker impregnera deras åsikt över till mig, så egentligen vet jag svaret på detta själv men ah..

Nåväl, let's cut to the chase. Jag har snackat och träffat en tjej nu under en kortare tid och jag gillar henne, har väldigt svårt att fatta tycka om någon brud överhuvudtaget så det är lite intressant och pirrigt och allt vet vad. Men fick nyligen reda på att hon är kristen och tror på att människan är skapad av "Gud" eller "något större" helt enkelt, så jag frågade om hon alltså inte tror på evolutionen? Nej det gjorde hon inte, jaha tänkte jag för mig själv och blev lite ställd.

Jag är väldigt anti religion, men har inget emot själva TRON på något eftersom jag anser att det är viktig del i just människans liv för att känna sig viktig, delaktig i något. Jag som exempel tror på liv i universum, men kan inte bevisa det. Precis som någon som tror på Gud, kan h*n inte bevisa det. Same shit enligt mig, men evolutionen är trots allt fakta, så är det helt korkat att jag blev lite smått "ajdå.." eller lite "illamående" över det hela?

Jag brukar inte tycka små saker är jobbiga, men har väldigt svårt för folk som anser att något i en föråldrad bok stämmer, oavsett vem som skrev den.

Så.... detta känns inte bra, men let's go people.. ge mig lite visdom och perspektiv på det hela


- "If I did not know about God and sin, would I go to hell?" Priest: "No, not if you did not know." Eskimo: "Then why did you tell me?"”

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker