I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur vill ni dö? Smärtfullt eller smärtfritt?

Övrigt - Blandat

2011-07-16 17:32

Själv så har jag alltid drömt om att bli uppäten levande av en hord zombies.

Enda sättet att få det gjort i verkligheten dock vore att röka några kannibaler höga och fråga om de har fått munchies än.

2011-07-16 18:17
Lite konstig fråga va? ^^

Typ som att fråga någon:

"Vad vill ni helst äta, snor eller glass?"

"Vart vill ni helst sova, i en latrin eller en jacuzzi?"
Admin

2011-07-16 18:29
Tycker det är en rätt bra fråga, alla är inte så jätterädda för smärta.

Jag hade velat dö långsamt, typ cancer, fast inte i flera månader/år, någon vecka av dödlig sjukdom hade räckt, så man känner alla stadier av döden komma smygandes och får uppleva känslan av att släppa taget. Att dö snabbt och smärtfritt känns lite som att man missar själva döendet.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-07-16 18:39
GAIA P29:
1. snor

2. latrin

Poet

2011-07-16 18:59
^ Har kamera jag kan filma du kommer garanterat bli en youtube hero...

Tror dom flesta kommer säga smärtfritt för vem fan vill ha ont utav helvete en längre tid
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-07-16 20:49
det ar inte sa sjalvklart att man vill do smartfritt.. skulle foredra att det gar snabbt som fan, sen skiter jag i hur ont det gor eftersom ingen smarta ar varre vetskap om att inte fa uppleva morgondagen. haha. dodsfruktan kallas det.
jag tror liksom inte sjalva doendet ar en sarskilt trevlig upplevelse och forstar inte poangen i att vilja uppleva det hela utdraget, langsamt, riktigt fa smaka pa doendet.

sa kara JP (och Ihopsydd), jag ar bara nyfiken pa hur det kommer sig att ni skulle vilja do pa det sattet? eller har det kort och gott att gora med att ni varken har dodsfruktan och dessutom skiter i smartgraden?

2011-07-16 21:06
Överdos

2011-07-16 21:37
exhale F21
jag tänker bara såhär, man dör bara en gång i livet, varför inte dra ut på det och utforska det än att bara snabbt få det överstökat

2011-07-16 21:38
Odb
jag skulle också vilja dö av överdos, av thc

2011-07-17 01:42
I ren nyfikenhet skulle jag vilja veta hur ont man kan ha (även om jag lär ångra det under tiden då jag just har som ondast), så jag skulle nog "vilja prova" att dö en smärtsam död, överlever jag är jag en erfarenhet rikare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-17 03:11
Mmm, ofta man är nyfiken på att dö en smärtsam död. Det strider ju mot hela ens natur. Men försök lek balla ni när ni ligger där och fumlar efter morfin-knappen!
Intressepenisen hårdnar!
Admin

2011-07-17 03:14
exhale

Jag är rätt fascinerad över döden och har suttit vak åt en del människor, det känns som att de upplever en sorts inre frid ibland precis innan de släpper taget. Som att de genomgår en resa vars slutdestination är döden och att om de bara får tid att förstå det själva så får de en upplevelse man inte kan få om man blir påkörd av ett tåg.

Smärtan tror jag är en del av det, skulle man ligga och må aschill hade man nog haft svårt att acceptera döden. Jag vill alltså känna hela vägen att jag ska dö och veta det. Känna smärtan det innebär, både fysiskt och psykiskt och veta att snart är det över så när den väl kommer, då är jag förberedd. Det hela handlar nog om man har accepterat faktumet att döden är en del av livet och då vill jag vara med hela vägen. Smärtan är alltså bara en del av det, men jag tror ändå en rätt viktig del. Sen är jag inte så jäkla brydd om fysisk smärta överlag, skulle säkert vara det under tiden jag var terminalt sjuk men det är ändå inget jag hade valt bort i förhand bara för att jag inte gillar det. Det är liksom nödvändigt, en del av resan och vägen till döden om man inte vill att det ska gå snabbt eller inte vara med på det alls.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-07-17 03:18
Nej tack.. jag ser sett en "smärtsam död"

Varför skulle man vilja det för? Snabbt och smärtlöst tack.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-07-17 03:20
wasteapa
För min del handlar det snarare om vetgirighet snarare än om att "leka ball".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-18 15:07
Skulle faktiskt inte banga på en snabb, smärtfri död. Morfinöverdos eller bara massa narkos (vad vet jag?).
Producent

2011-07-18 16:50
wasteapa said it!
Groupie

2011-07-18 17:43
Om ni upplevt en nära anhörig som plågas ihjäl i smärtor och förstår vilka känslor det erfar och vilken dödsångest de har så skulle ni nog tycka mer som wasteapa..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-07-31 13:24
en välplanerad resa på diverse substanser som tillslut avslutas med medvetslöshet och sen andningsdepression och död, de "dödande" substanserna måste förmodligen dock administreras av någon annan förmodligen.. lite svårt att sätta en nål med heroin i armen när man är väck på en blandning av meskalin och annat :P

så ja, hellre en smärtfri död helt klart! det önskar väll alla? vem fan vill plågas ihjäl av smärtor i X antal månader/år innan man väl får lämna det köttsliga fängelset som kroppen är..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2011-07-31 13:30
Att dö snabbt och smärtfritt känns lite som att man missar själva döendet.

Glömde tillägga det som JP uttryckte så bra. Min död kommer alltså att "ske" under en period på iaf minst 2 veckor. Tömma hjärnan på varenda signalsubstans som existerar..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2011-07-31 13:54
just nu skulle jag vilja dö jävligt smärtsamt.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2011-07-31 16:00
Någon som vill hjälpa mig?
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2011-08-01 02:18
Ett gram thaiheroin rakt i venen.. eller hoppa fallskärm utan skärm.. det vore fan helt sjukt.

2011-08-01 08:40
varför vill ni dö
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-08-01 10:58
Ofta man kan dö av THC..

Jag hade rökt opium och sen skjutit mig själv.
Äger dig som staten

2011-08-01 21:55
jag är övertygad om att jag kommer dö ung i en bilolycka, fast det kan ha och göra med att jag förlorade en vän på det viset när jag var liten.

jag vill somna in och veta innan att nu kommer jag dö, då ska jag småle.

Rahamadjan av GU-PA!

2011-08-04 01:07
Hrm..fort som fan. Basta!

2011-08-04 09:18
drömde exakt just nyss att jag satt i ett plan som va på väg å krascha.
har alltid haft en svinpainig noja för å flyga, men det här va nästan lite nice.

först bara blev man hur jävla skraj som helst, allt slocknade å man sögs bakåt i stolen, det gick några jobbiga sekunder å man inser att det verkligen inte är en liten luftgrop utan planet dyker ner från himlen. fan va mos man kommer bli.
eller är det en sån där störtning piloten lyckas rädda å det blir en dokumentär efteråt?
nä fan planet rätar ju verkligen inte upp sig. men närsomhelst kommer det göra det. hallå? hallåå?

jag va fan chockad när jag vaknade. trodde starten va det jobbigaste men det va fan inte det.
Ridå