I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver råd till festen i morgon!

Övrigt - Blandat

   

2011-07-21 02:09

Behöver råd till festen i morgon!

Jag har träffat en tjej ganska nyligen, och vi trivs så bra med varandra. Men vi är ganska olika, så vi brukar tjafsa om olika saker osv, speciellt när vi druckit alkohol.


Det är mest jag som brukar börja tjafsa när vi dricker, och jag ångrar mig alltid dagen efter då jag inte ens kommer ihåg vad jag sagt men att vi pratar om det osv. Jag känner mig som en idiot.. Vi ska i morgon åka ut 6 personer till en stuga och dricka lite och jag VILL verkligen inte börja tjafsa med henne och förstöra kvällen för oss båda! Jag är så nervös att jag ska göra det eftersom det nästan alltid händer. Vill inte tjafsa framför kompisar heller för det känns som om det kommer förstöra kvällen för alla.


Så finns det någon som har något tips på hur jag kan tänka/göra för att inte starta något gräl med henne bara för att jag är full. Kanske låter lite konstigt men behöver verkligen råd. (Vad som helst förutom att låta bli alkoholen)


Jag är ingen aggressiv person, har aldrig varit i slagsmål t.ex så jag har inga såna problem. Men lite tips på vad som helst angående detta vore till hjälp. Tack!