I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

30 års present - vad vill ni killar ha?

Övrigt - Blandat

   

2011-08-01 21:29

30 års present - vad vill ni killar ha?


Vad hade ni velat ha i 30 års present?

Min kärlek fyller om en månad å jag vill gärna ge honom något riktigt bra :) Han brukar träna på gym, umgås me sina polare å mig, kolla på film..han har inget speciellt intresse som tar upp halva hans liv direkt, men han är intresserad av rymden å planeter, typ astronomi.. å han gillar saker som ger honom kickar..han har pratat om att hoppa fallskärm tex.


Allra gladast hade han nog blivit om jag sa att han å jag skulle besöka en planet i yttre rymden, men d kan va lite svårt å fixa. Besöka rymdlab. å göra nått kul där finns säkert... för skolbarn?

Hoppa fallskärm känns så litet, det är ju bara ett hopp..säkert fet känsla men den tar ju slut så fort? Sen så e jag rädd att nåt ska gå fel å de hela istället slutar me att jag blir orsaken till hans död.

Nått riktigt fint smycke kan jag också tänka mig att ge honom, men är det inte mest tjejer som blir glada över det?

Bjuda honom på restuarang..? han gillar god mat å sånt..men känns också som en brudgrej?

Dra iväg på SPA..? nog mest en present jag själv hade uppskattat..tjejgrej..?

Tatuering låter som en bra present annars..han har en del.. men han gör dom hos nån hells angels tatuerare å jag känner inte dom :P (nej, han e inte me i nått gäng) så han kanske inte uppskattar om jag bokar in han nån annanstans..?



...... vad tror/tycker ni? HIT ME!



Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.