I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oturs-tråden

Övrigt - Blandat

   

2011-08-08 21:49

Oturs-tråden

Här delar vi med oss av anekdoter/historier/små notiser när vi haft maximal otur helt enkelt.

Jag börjar med min dag idag:

Först och främst, jag är inte killen som går i affärer speciellt ofta och shoppar loss den 25e varje månad utan det händer kanske 1 gång om året att jag köper kläder. Idag hade jag dock bestämt mig för att ta med en polare och köpa lite plagg inför skolstarten.

Påväg in till stan stannar vi på ett ställe för att käka lunch, förutom att maten var kall, dyr och äcklig så tappar jag mitt bank-kort där någonstans och det märker jag först när jag står i kassan och ska betala för mina jeans.

Åker tillbaks till resturangen, hittar inte kortet så vi får gå in på banken och spärra det. När vi kommer ut från banken har jag fått parkeringsböter på 600 kr (jag kunde ju inte betala för parkeringen) :(.

Skitförbannad åker vi till affären där jag hittade jeansen som precis har hunnit stänga.

Påväg hem vad händer då? - Bensinstopp. Får vänta i timmar på hjälp kändes det som.

Inget av detta hade hänt om jag inte tappat/blivit rånad på mitt fucking bank-kort :(

När jag kom hem var jag dessutom utelåst. Kände mest för att skriva av mig lite. Är det jag som är klantig eller hade jag mestadels en jävla otur? Aja berätta om era oturs-dagar nu.