I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värdefullt i din samling

Övrigt - Blandat

2011-09-15 20:22

Värdefullt i din samling

Äger runt 1000 serietidningar, har en spindelmannen ifrån 1967 som jag blivit erbjuden 500kr för.

Vad har ni i er samling som kan vara värt nåt?

Och framförallt vad kan bli värt nåt i framtiden tex. cd-skivor, dvd filmer, spel osv. Vad tror ni?

2011-09-17 12:03
Minns ni tidningen Pyton? Har hela ~94 ihopsammanslagen till en enda tjock bok med nytt omslag, kommer över för 50kr för tio år sedan. Inget jag myser på, men någon pervers nazist lär ju vilja ha den för en miljon om något år, eller något.

Annars har jag Pst/Q's Natt Klockan 12 På Dagen, dubbelvinyl, ospelad, tillochmed originalplombering sitter på. Dyrgrip, om jag förstått saken rätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2011-09-17 12:11
Tyvärr Doktron, jag köpte 1994 årssamlingen med Pyton för 200 spänn för ett par år sedan i Gamla Stan. Tror överlag såna årgångssamlingar inte är värda så mycket.

Själv har jag ett par svenska vinyler som kanske blir värda något en dag, typ Hotell no monkey business, den där numrerade vita vinylen från Blenda, den blå 3 ess-plattan, Ågrens första (ospelad), Vem som helst och lite annat. Sherlocks CD är väl värd ett par hundra också....den har jag, fast den är ganska mycket spelad.

Redline!

2011-09-17 12:22
Sherlocks CD är väl värd ett par hundra också....den har jag, fast den är ganska mycket spelad.
Ajusste, den har jag också. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.