I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Julkalendrar?

Övrigt - Blandat

2011-12-05 10:15

Julkalendrar?

Ni när vi har börjat räkna ner till julen så börjar det ju alltid poppa upp en massa julkalendrar!

Jag tänkte att vi kunde tipsa varandra om de kalendrar som vi följer, butiker som ger erbjudanden, hemsidor som postar roliga historier... Ja vad som helst i kalenderform!

Detta är ju alltid en klassiker: http://oioioi.se/

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2011-12-05 13:23
that awkward moment när man insett att december börjat och man inte har en chokladjulkalender än.. fan
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Producent

2011-12-05 20:20
jag har en kinderchokladkalander!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Groupie

2011-12-05 20:46
Blev så jävla lack på gymmet idag, några små kids snackade om en kalender de hade, i varje lucka var det ett litet paket med lego. Synd att det inte fanns när man själv växte upp hahha

Battlerappare

2011-12-06 00:29
Yoggscast har en toppen kalender, för er som vet vilka dom är.
Ni som inte vet lär ju inte uppskatta de fullt lika mycket dock.

Moderator

2011-12-06 09:48
Länk?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-12-07 19:34
Yogscast är kul, kollat deras minecraft-grejer iaf och det är bra skit, inte sett någon kalender dock.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-12-07 19:37

Snåla på länk sådär empire... Jag vet inte ja.
- Det släcks.

2011-12-08 17:38
Yogscast kalender var ju sweet :)
- Det släcks.

2011-12-09 19:26
föredrar egna julkalendrar men tappade sugen rätt rejält efter att ett ex struntade i att öppna alla mina fint inslagna småpresenter (mestadels olika sorters godis) och bara tryckt i sig allt samma dag. jag menar, vad fan. dels var det svindyrt och dels hade jag SLAGIT IN och numrerat varenda dags godissort. men det är ett tips om ni vill göra partnern glad nästa år. gör en hemmagjort julkalender med godis, leksaker, småprylar, pennor osv.

numera följer jag inga julkalendrar och firar inte jul så har inga tips på några kalendrar mer än att göra egen och ge den till någon, typ gömma bitarna på olika ställen i ett rum eller i en hylla eller något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-10 23:40
betsson.com och diverse spelsidor har erbjudanden varje dag
Battlerappare

2011-12-10 23:42
Game också för dom som gillar spel, finns en tråd på http://www.whoa.nu/forum/hobby-och-fritid/konsol-och-pc-spel.aspx

2011-12-15 03:04
Groupie

2011-12-15 21:33
Dessa har jag i min Julkalenders-mapp som bokmärke:

Nån av dessa där man kan vinna istället för att köpa med rabatt? Snål som man är hehe.

2011-12-16 01:11
Kompletts :P