I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon mer som ska till Hundfjället/Tandådalen över jul?

Övrigt - Blandat

   

2011-12-07 17:36

Någon mer som ska till Hundfjället/Tandådalen över jul?

Tjena,

jag kommer vara på Hundfjället i Sälen ihop med min familj mellan 22-29 December.
Även om jag gillar att umgås med min familj (framförallt då jag inte träffar de så ofta), så kan det lätt bli tråkigt i backen då de åker skidor med ans jag själv åker snowboard. Så tänkte att jag hör efter här om någon annan sitter i samma sits och kunde tänka sig att ta ett par åk ihop.

kort beskrivning om mig:
Hyffsat normal men kan väl vara lite far out ibland, har lätt för att umgås med de flesta samt har inga skeva värderingar. Jobbar heltid som grafiker/utvecklare. På min fritid försöker jag lyckas med musiken som alla andra från min generation. 420 friendly.

Bild för den som bryr sig om sånt:
http://1.bp.blogspot.com/-a6m0aGoNoDw/Tqlfwf76UhI/AAAAAAAABRU/_DkXlXcdbyQ/s1600/DSC_9282b.jpg



För att undvika att denna tråden enbart blir en kontaktannons så undrar jag även om det händer något soft i närheten som jag inte borde missa under tiden som jag är där?