I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem i penis trots operation, vad ska man göra?

Övrigt - Blandat

2011-12-18 17:24

Problem i penis trots operation, vad ska man göra?

Jag opererade strängen på kuken för en vecka sen ungefär eftersom den var för kort och gjorde så att jag fick problem med att dra tillbaka förhuden hela vägen, och idag har jag kollat för första gången hur det är att dra tillbaka den. Även fast jag inte hade stånd så såg det ut som om den fortfarande tar emot när jag drar tillbaka, jag ser ingen skillnad alls.

Vad ska man göra om problemet kvarstår?
Måste man göra operationen igen och hoppas dom gör det rätt denna gång?

Mitt livs bästa val var att operera den, så det känns lite tråkigt nu om allt är precis som förut.

(Inlägget ändrat av Gemeni 2011-12-18 17:24:52)

2011-12-18 17:36
finns bara ett logiskt steg att ta nu. "hela steget" kan vi kalla det. ta bort. bygg om allt till en liten vik för andra båtar att segla in i.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Moderator

2011-12-18 19:20
Blweria skrev:
finns bara ett logiskt steg att ta nu. "hela steget" kan vi kalla det. ta bort. bygg om allt till en liten vik för andra båtar att segla in i.

HAHA!

tycker du ska ta upp detta med läkare faktiskt.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-12-19 00:30
bygg om allt till en liten vik för andra båtar att segla in i.

hahahaha bästa metaforen

annrs är de ett hett tips att inte rådgöra med proffs utan fråga på whoa
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-12-19 08:04
har svullnaden gått ner helt? dräp på några liter olja å täääänj!!
tut!

2011-12-19 11:22
du lär väl ha nån form av återbesök där nån kollar att allt är som det ska?
är inte allt cool visar det sig nog då.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-12-19 18:09
Efterbliven är vad du är, som frågar här på whoa vad du ska göra. Men mitt tips är hugg av den eller elda upp den. Snälla lyd mitt råd så du kan posta en tråd imon om hur du eldar upp den eller hugger av den på bästa sätt.

2011-12-19 18:54
Fakkoff
Cooling, lugn nu!
Rahamadjan av GU-PA!
Producent

2011-12-19 19:06
Ok eftersom jag är en läkare och brukar sitta på whoa så ska jag hjälpa dig att fixa till problem. det första du borde göra är att ringa din läkare och fråga vad felet kan vara, eftersom jag redan är läkare så kan det vara så att du måste uppsöka din läkare...hoppas mina läkar kunskaper har hjälp dig!! lycka till med din penis
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-12-19 21:40
Vänta och se.. en vecka känns väl väldigt lite för att ens kunna se någon skillnad?
Var inte där och pilla nu utan ring doktorn haha
- men nog om dig nu.

2011-12-20 17:46
gjorde samma grej som du för några år sedan. Då var det så att dom sydde ihop förhuden med olonet så att man inte skulle råka dra upp såret så att det läkte fel osv.

Kolla om du har stygn, i så fall så är det bara att vänta, stygnen försvinnen och du kommer vara som ny.

Har du inga stygn och du fortfarande inte kan dra bak förhuden helt efter 2-3 veckors tid så är det dags att kontakta din vårdcentral och så löser det sig den vägen.

(Till alla "fråga-på-whoa-haters": det kan löna sig så länge ni inte skriver ;))
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2011-12-20 18:58
Självklart ska man skriva på whoa om sina medicinska problem med sitt kön, vore ju dumt att kontakta läkare om det....

2011-12-20 22:42
rahamadjan förlåt, kunde ej hålla mig! RRRRRAAAAAAAAWWW

2011-12-21 00:19
"Självklart ska man skriva på whoa om sina medicinska problem med sitt kön, vore ju dumt att kontakta läkare om det...."

NEj deT SkA mAN inTE föR hAR mAn SjuKdom/HäLsA-ReLatErADE ProBlEM sÄgER rEglErNa AtT mAn SkA RiNGA våRDCeNtrAL-gREjEn :PPPPPPp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-22 09:15
Att ha ett bra inomhusklimat värnar om både miljö och hälsa.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2011-12-22 09:18
Kontakta Lindsells:

PENIS - FRÅN FÖRSTA TILL SISTA STEG

MONTERING
Vi utför alla monteringsarbeten inom penis.

INJUSTERING & OVK
Kontroll och injustering av penis för bättre ventilation och ekonomi.

FELSÖKNING
Vi hjälper dig att hitta och åtgärda felet, med bl.a. filmning av rör och kanaler.

SERVICE
Vi erbjuder regelbunden service av ditt system.

RENSNING
Vi utför rensing av ventilation och kanaler samt åtgärdar stopp i rör.

RÅDGIVNING
Kontakta oss, så ger vi gärna råd och tips om hur ni förbättrar er penis.

2011-12-22 09:20
Har du frågor om penis, inomhusmiljö och vilka system som fungerar bäst för just er?

Kontakta oss, så får ni råd och tips om hur ni förbättrar er penis.
LINDELLS AB
Sportvägen 14
226 12 Löddeköpinge
046-17 03 50
www.lindells.se

VI HAR JOURSERVICE ALLA DAGAR

2011-12-22 19:49
Fick du inte tillräcklig med info innan operationen? Tex hur det kan kännas/vara första tiden. Varför frågade inte du det annars? Ring mottagningen som utförde operationen och prata med ngn sköterska eller kontakta kirurgen som skar i dig. Doh? :)
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.

2011-12-23 09:24
Tar det inte 7-14 dagar för stygnen att absorberas av kroppen? Jag skulle råda dig att vänta i alla fall en månad. Sju dagar är ingenting.

I sådana här operationer går dom efter mottot "Hellre för lite än för mycket", vilket ökar risken för att man tvingas genomgå samma operation två gånger. Men mitt råd är att du väntar åtminstone en månad innan du utvärderar resultatet. Fast helst ska du ju ringa och fråga läkaren som utförde operationen.