I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

problem med att få min tjej upphetsad/kåt

Övrigt - Blandat

   

2012-01-05 01:35

problem med att få min tjej upphetsad/kåt

Hej vet inte vart ja ska börja,men ja har problem med att få min tjej kåt/upphetsad.
kan bbörja med att hon har gjort det med en annan 1 gång men det va tydligen att hon inte ville men sa ja tilslut typ:/ men ajja hon har gjort det 1 gång och jag är oskuld nu har inte ålder någon betydelse...
men ah .
vi har snackat om det att jka vill och hon har sagt att hon typ vill bara ja tar första steget osv hon är redo för det.
men ja känner mig osäker på det där med första steget typ smekningar osv vi har pratat och ja har frågat vad hon blir kåt/upphetsad av osv men hon säger att hon inte vet . ja har typ små smekt hennes bröst och bhaft handen mellan hennes lår och halft små smekt där men ja vet inte va ja ska göra när det gäller första steget riktigt asso smekningarna vart och hur ska ja smeka henne och en massa annat berätta lite för mig för ja vill inte prova mig fram själv inte kul om hon inte skulle gilla det ja gör . så berätta järna för mig hur ja ska smeka vart jag ska och lite annat som kan få henne på fall . seriösa svar tack!!!

sorry för att det blev så krongligt förklarat med massa annat emellan men snälla ge svar!