I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

problem med läskig baksmälla!

Övrigt - Blandat

   
Producent

2012-01-16 12:03

problem med läskig baksmälla!

hej whoa! när jag e ute och dricker kan jag dricka väldigt mkt alcohol, jag väger VÄLDIGT lite och bruka landa på lite mer än en flaska vin, några öl, lite glas wiskey. jag tål väldigt mkt, det jobbiga e att jag blir sjukt bakis, på ett läskigt sätt,

jag brukar bli kallsvättig, vara helt i min egna värld, jag ser sjukt dåligt, allting blir typ ljust, jag ser små hallucinationer, altså inte stora saker men att svarta små föremål flimrar förbi ögonen, och så ser jag ibland gula blixtrar om jag e i ett mörkt rum,
sen kan jag ligga å spy en hel dag, igår spydde jag från att jag vaknade till klockan 12 på natten ungifär 2 gånger i timman, för att sedan må illa och vara vaken hela natten.

självklart insåg jag själv att jag inte ska dricka i sådanna mängder, men vad fan är det här? kan man få typ alcoholförgiftning dagen efter, har ngn varit med om samma sak?

life's a biiatch and then you decide, To do something about it, shit'll only drive you crazy if you allow it